فسخ قرارداد وریا با فولاد

باشگاه فوتبال خوزستان که یکی از پرکارترین تیم های نقل و انتقالات نیم فصل بوده و رفت و آمدهای قابل توجهی نیز داشته است، در آخرین ساعت از پنجره زمستانی برای فسخ قرارداد واریا غفوری و احمد به توافق نهایی رسیده است. عبدالله زاده.

وریا غفوری که در ابتدای فصل به باشگاه فوتبال خوزستان پیوست و در 12 بازی لیگ برتری برای این تیم به عنوان بازیکن اصلی و ذخیره به میدان رفت، با نظر جواد نکونام به همکاری خود با این باشگاه پایان داد و از پوشان سرخ اهواز جدا شد.

کاپیتان سابق استقلال که انتظار می رفت دوران جدیدی را با فولاد خوزستان تجربه کند و حداقل یک فصل در این تیم بماند، پس از توافق با مدیران این باشگاه برای جدایی، برای فسخ قرارداد دو طرفه به توافق رسید.

احمد عبدالله زاده دیگر بازیکن باتجربه باشگاه فوتبال خوزستان نیز که در این فصل در 10 بازی لیگ برتر به عنوان بازیکن تعویضی و اصلی به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند نیز از این باشگاه جدا شد و باید تیم جدیدی را انتخاب کند.

عبدالله زاده امشب برای فسخ قرارداد با باشگاه فولاد خوزستان به توافق نهایی رسید و احتمال می رود به عنوان بازیکن آزاد راهی نساجی مازندران شود.

دیدگاهتان را بنویسید