فصل بدون جام قطعا فصل خوبی نیست/ فکر می کنیم پرسپولیس فصل بعد قهرمان لیگ شود


ساعت: 15:53
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841898

هافبک ملی پوش پرسپولیس گفت: فصلی که بدون جام تمام شود قطعا فصل خوبی نیست اما تمام تلاش خود را می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی ترابی، هافبک تیم ملی سرخ ها درباره تمدید 2 سال دیگر قراردادش با پرسپولیس گفت: از تمدید قراردادم بسیار خوشحالم. خدای نکرده فصل آینده بتوانیم جوایزی را که در گذشته کسب کرده ایم تکرار کنیم. تمام تلاشم را می کنم تا با لباس های بیشتر هواداران را خوشحال کنم.

وی درباره عملکرد فصل بیست و یکم پرسپولیس گفت: فصلی که بدون جام تمام شود قطعا فصل خوبی نیست اما ما تمام تلاش خود را می کنیم. انگیزه من برای تمدید قراردادم این بود که بتوانم موفقیت های گذشته را تکرار کنم. تمام تلاشم را می کنم تا جوایز گذشته را با هواداران، تیم مدیریت و کادر فنی تکرار کنم و دوباره پرچم پرسپولیس را بالا ببرم.

هافبک پرسپولیس گفت: در پرسپولیس فهمیدیم که فقط مهدی ترابی مهم نیست. اما تیم مهم است. در فصل جدید اولین هدف ما قهرمانی در لیگ است و بعد خدای ناکرده در بازی های آسیایی موفق باشیم و بتوانیم جوایز گذشته را تکرار کنیم.

ترابی در ادامه با بیان اینکه هر وقت بچه ها، مدیریت و هواداران پرسپولیس اتحاد خوبی داشتند، موفقیت های بزرگی به دست آمد، خاطرنشان کرد: خدای نکرده سال آینده این اتفاق تکرار شود. می دانیم که هواداران به چیزی کمتر از قهرمانی راضی نیستند. پرسپولیس در این سال ها به همه یاد داد که در هر شرایط و سختی می تواند بجنگد. شک نکنید دوباره بلند می شویم و موفقیت ها را تکرار می کنیم.

وی در پایان گفت: من اصلاً در مورد رفتن صحبت نکرده ام. فکر می کنم واضح بود که می خواهم بمانم. منتظر بودم تکلیف لیگ مشخص شود. متاسفانه به چیزی که می خواستم نرسیدم اما تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم تا خبر خوبی برای هواداران باشد. در فصل جدید قول می دهم برای کسب عنوان قهرمانی به تیم قدرت زیادی بدهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید