فصل سوم «دوران جدید» از 27 اسفند با اجرای احسان علیهانی / امکان تغییر داوران

فصل سوم از

روز جدید مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه گفت: به یاری خداوند سری جدید برنامه عصر جدید تا عید سعید فطر مصادف با 27 اسفندماه سال جاری تا عید غدیر خم 1401 از شبکه سه پخش می شود. “

این شبکه سه وظیفه را برای پخش سریال جدید «عصر جدید» احسان علیهانی مشخص کرده است.

چندی پیش امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون که به مدت دو فصل داوری برنامه عصر نو را برعهده داشت از آغاز پخش سریال جدید این برنامه تلویزیونی خبر داد و به تسنیم گفت: احسان علیخانی در مرحله پیش تولید سریال جدید قرار دارد. از سری این برنامه و هنوز مشخص نیست که چه زمانی پخش خواهد شد یا خیر.

پس از این گفتگو گمانه زنی ها آغاز شد و حتی برخی رسانه ها از غیبت این برنامه در کنداکتور نوروزی خبر دادند. شبکه سه رسما اعلام کرد که «سری جدید برنامه عصر نو از نیمه شعبان از شبکه سه پخش می شود».

بر اساس این گزارش، مهدی بلوکات قائم مقام این شبکه گفت: به یاری خداوند سری جدید برنامه عصر جدید همزمان با 27 اسفند ماه سال جاری از شبکه سه پخش می شود. عید غدیر 1401 م

وی افزود: اجرای سری جدید برنامه عصر جدید همچون گذشته بر عهده احسان علیهانی خواهد بود و هم اکنون مراحل بررسی شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.

بلوکات همچنین درباره ترکیب داوران سری جدید برنامه عصر جدید گفت: امکان تغییر ترکیب داوران وجود دارد که انشاالله اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید