فضای خوابگاه و لزوم حفظ استقلال دانشگاه از مهمترین نیازهای دانشجویان تربت حیدریه است.

ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790313

مراسم روز دانشجو در دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد و دانشجویان این دانشگاه نیز بر حفظ استقلال دانشگاه و بهبود فضای خوابگاه ها تاکید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مراسم روز دانشجو امروز در سالن «محمود کریمی» دانشگاه تربت حیدریه برگزار شد و دانشجویان این دانشگاه نیز بر حفظ استقلال دانشگاه و بهسازی فضای خوابگاه تاکید کردند.

یزدانی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربت حیدریه در مراسم روز دانشجو گفت:

وی افزود: خوابگاه دانشجویی مستقل بخشی از مطالبات دانشجویان تربت حیدریه است چرا از ظرفیت خیرین برای ساخت خوابگاه دانشگاه دولتی استفاده نمی شود؟

یزدانی خاطرنشان کرد: سلف سرویس دانشجویی پس از شروع مجدد دوران تاج گذاری ظرفیت لازم برای تعداد دانشجو را ندارد، چرا هنوز از ساخت سلف سرویس بهره برداری نمی شود؟

وی افزود: تکمیل نشدن مسجد دانشگاه از دیگر درخواست های دانشجویان با توجه به موقعیت راهبردی دانشگاه در مسیر زیارتی مشهد الرضا علیه السلام است که چرا امام جمعه این شهر با وجود اذن از آیت الله علم. الهدی، کمک های مالی برای تکمیل مسجد استفاده نشده است؟

انتقادات مدیر دانشگاه و پردیس و نبود تفرجگاه در سطح شهر از دیگر موارد مطرح شده از سوی این دانشجو بود.

حفظ استقلال دانشگاه تربت حیدریه نیازمند هم افزایی و اتحاد کارکنان است

امیرحسین دوستگان فرمانده پایگاه دانشجویی بسج دانشگاه تربت حیدری در مراسم روز دانشجو با بیان اینکه حفظ استقلال دانشگاه یکی از خواسته های مهم مردم و دانشجویان است، افزود: باشید.

عدم روشنایی مناسب در ورودی تربت حیدری نزدیک دانشگاه، نبود خط حمل و نقل عمومی برای تاکسی و اتوبوس، عدم طراحی و اجرای صحیح المان ها در میادین شهری و تشکیل تشکل های جوان در استان و بهره مندی از نیروهای جوان. شوراها از دیگر ملزومات است این دانشجو بود.

ظرفیت خوابگاه برای بقا و استقلال دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است

رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: امروز یکی از اولویت های بقای دانشگاه داشتن خوابگاه است و در روزهایی که بعد از تاج گذاری بحث معیشت و سلامت مطرح بود، توجه خیران به این موضوع جلب شد. این مساله.”

فتحی نصری گفت: در خصوص ساخت خوابگاه نیز برخی از افراد خیر متقاضی ساخت نتوانستند با بانک برای اخذ ضمانت نامه اخذ تسهیلات بانکی به توافق برسند و این مشکلات در مسیر ساخت خوابگاه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: تجهیز و مناسب سازی خوابگاه دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان دختر در دستور کار قرار دارد و این تغییرات توسط دانشجویان مشاهده می شود.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: خبر خوش ساخت سلف سرویس می دهم و سفره خانه سلف سرویس تا ترم اول سال آینده به اتمام می رسد و در صورت انجام آموزش به صورت حضوری سلف سرویس. به دانشگاه اضافه خواهد شد.”

فاطی گفت: پروژه سلف سرویس در اوایل سال 99 پس از بی توجهی پیمانکار در سال های گذشته و پس از آن مشکلات مالی منجر به تاخیر جزئی در ساخت سلف سرویس به پیمانکار جدید واگذار شد، اما اکنون کار به خوبی و به امید خدا پیش می رود. در ترم اول «آموزش حضوری آزاد.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: در خصوص افزایش قیمت غذای دانشجویی باید بگوییم که برای هر دانشجو بین 20 تا 30 هزار تومان و حدود 3500 تومان معادل 10 درصد از دانشجویان دریافت می شود.

وی افزود: صندوق کمک به دانش آموزان دارای معلولیت راه اندازی شده و این کمک به دانش آموزانی که توان پرداخت این مبلغ را ندارند، ارائه می شود.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: یکی از معدود پروژه های انجام شده توسط دولت، ساخت مسجد دانشگاه تربت حیدریه است و نرخ تورم و افزایش قیمت ها بیشتر از میزان ساخت و ساز ساختمان است و همواره از پیشرفت عقب هستیم. پروژه. “

فتحی گفت: محدودیت در تغییر مسیر خیران از جمله دلایل تاخیر در ساخت مصلی است و به امام جمعه قول دادیم که کمک ها و فعالیت های خیریه در استان به تکمیل مسجد کمک کند. با کمک مردم امیدواریم کاری برای ساخت مسجد انجام دهیم.

وی در خصوص محوطه سازی و سرپرست دانشگاه گفت: این پروژه با توجه به اینکه کلنگ ساخت و ساز به زمین خورده و در حال حاضر محصول در اولویت ساخت این پروژه نیست، این پروژه مطلوب است و در سال 97 از طریق مسابقه طراحی اجرا شد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید