فضای مجازی بهترین بستر برای اشاعه ارزشهای دفاع مقدس است

اصغر امیرنیا ، مدیرعامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد غیور مردان و زنان حماسی کشورمان گفت: آنها دفاع مقدس را به تصویر می کشند ، اما در آنجا بی تردید فضای مجازی و رسانه های دیجیتال پتانسیل بالایی برای انتقال دستاوردها و تجربیات دوران دفاع مقدس دارند که باید به درستی مورد استفاده قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان شجاع و شجاع ایران در هشت سال دفاع مقدس با 36 کشور متحد علیه جمهوری اسلامی با قابلیت های مادی و معنوی به نفع میهن عزیزمان پایان یافتند ، افزود: هرچند ایثار ، نجابت و فروتنی رزمندگان ما باعث شده اند تصاویر و صداهای ضبط شده دوران دفاع مقدس شخصیت رزمندگان ما را به نسلهای آینده و حتی به گوش آزادیخواهان جهان منتقل نکنند ، اما سایر آثار باید با ابزارها و فناوری های جدید منتقل شود. شاید هزاران کتاب برای ثبت لحظه جنگ تحمیلی کافی نباشند ، اما فضای مجازی این پتانسیل را دارد که بسیاری از وقایع حفاظتی مقدس را برای نسل جوان ما به ارمغان آورد که بیشتر با فضای مجازی مرتبط هستند و به اطلاعات مورد نیاز خود علاقه مند هستند. ممکن پیدا کنید ، نشان دهید.

مدیر موسسه فهم با بیان اینکه فضای مجازی دارای ظرفیت غیرقابل انکاری برای حفظ و انتشار آثار ارزشهای دفاع مقدس در قالب ها و زبان های مختلف است ، افزود: با استفاده از فضای مجازی و هنرهای دیجیتالی می توان وقایع جنگ تحمیلی را توضیح داد. در سراسر جهان. «باید در نظر داشت که تولید محتوا در فضای مجازی ، صرف نظر از مخاطب ، علایق و سلایق آنها در هر زمینه ای ، نه تنها ارزشی ایجاد نمی کند ، بلکه می تواند به ضد ارزش تبدیل شود.

امیرنیا گفت: مباشرت و فرمانبرداری رهبران انقلاب که روش و منش شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است ، با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به بهترین نحو قابل معرفی است.

وی در پایان گفت: تاثیر فضای مجازی بر انتقال تجربیات و رویدادها غیرقابل انکار است. از افرادی که دارای دانش و مهارت های لازم در زمینه رسانه های دیجیتالی هستند دعوت می کنم در این زمینه مشارکت کرده و محتوای بزرگی را برای ارائه دستاوردها ، حفظ آثار و اشاعه ارزش های دفاع مقدس در فضای مجازی و حتی رزمندگان و خانواده های غیرتمند اسلامی به کار گیرند. شهدا و مجهز و مجهز به دانش روز فضای مجازی ، شهدا باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید