فضای مجازی در حال تغییر هرم افکار عمومی و سلسله مراتب نفوذ است

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۱
کد خبر: 1791445

اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرکرد گفت: فضای مجازی می تواند در عرض چند ساعت هرم افکار عمومی و سلسله مراتب نفوذ بر یک موضوع را تغییر دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد در گفت و گو با پلیس فتا چهارمحال و بختیاری گفت: در فضای مجازی هرم افکار عمومی و سلسله مراتب نفوذ بر یک موضوع ظرف چند ساعت ممکن است تغییر کند. به تحلیلگران، مدیران و کارمندان نیاز است.
وی با بیان اینکه جمعیت شناسی مخاطبان در شبکه های اجتماعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: نحوه اداره یک شبکه بر افکار عمومی نیازمند تحلیل واقع بینانه است تا بتوانیم در شکل دهی، همراهی و هدایت آن مشارکت فعال و موثر داشته باشیم.
ایازی توجه مدیریت شهری به مطالبات شهروندان و تلاش برای رفع مشکلات مردم را ضروری دانست و گفت: سرمایه ارزشمندی است. مردم تلاش کرده اند و در این زمینه نیز از ظرفیت عظیم فضای مجازی استفاده کرده اند.
سرهنگ مرتضی عسگری، فرمانده انتظامی فتای استان در ادامه این نشست گفت: ما در روستاها با جرایم فزاینده ای از جمله کلاهبرداری مالی و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان مواجه هستیم.
وی گفت: سهل انگاری، بی توجهی به رازداری، اعتماد نادرست، کمبود اطلاعات و بی توجهی مصرف کنندگان به استفاده از اینترنت می تواند به مجرمان کمک کند تا به اهداف پلید خود دست یابند.
عسگری ادامه داد: فضای مجازی اقدامات خوبی برای بیان مطالبات مردم انجام داده و فعالان این عرصه در واقع زبان مردم هستند و اداره ارتباطات شهرداری ضمن شناخت این فضا و ظرفیت، توانسته تعامل و همکاری خوبی را ایجاد کند. برای تنویر افکار عمومی و جلب رضایت شهروندان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید