فضای مجازی پر شد از هشتگ های قهرمان و خادم الزهرا

ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796896

فضای مجازی در آستانه سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مملو از هشتگ های قهرمان و خادم الزهرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، 13 دی ماه سالروز شهادت خادم الزهرا (س) سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی است و در آستانه این روز فضای مجازی مملو از مطالب با محوریت این قهرمان بزرگ است.

دلتنگی، انتقام و تبیین ابعاد شخصیتی حاج قاسم و مکتب شهید سلیمانی محور غالب محتوای کاربران یزدی در فضای مجازی و هشتگ هاست. #قهرمان او در صدر روندها قرار دارد.

هشتگ #قهرمان این برای دومین بار در 10 روز گذشته یکی از رایج ترین موضوعات دنیا در فضای مجازی است.

این رسوایی با وجود همه سانسورها و حذف پلتفرم ها، اکنون به یک معضل جهانی در فضای مجازی تبدیل شده است..

تقارن سالروز شهادت سردار شهید سلیمانی با ایام شهادت حضرت زهرا (س) و ارادت خاص سردار سلیمانی به بانوی بزرگ جهان اسلام باعث شد تا هشتگ تند الزهرا(س) به جریانات پیشرو بپیوندد. ویژه کاربران یزدی.

ادعای آزادی بیان در شرایطی محتوای سردار سلیمانی را سانسور می کند که بسیاری از کاربران از بستن صفحات خود در فضای مجازی و رسانه هایی مانند اینستاگرام ابایی ندارند.

آزادی بیان اعمال شده توسط غربی ها صرفا یک نمایش تبلیغاتی و ابزاری برای دستیابی به اهداف سیاسی و تمامیت خواهی آنهاست.

مخالفان سعی می کنند مدافعان امنیتی و قهرمانان ملی را خشن و دیکتاتور معرفی کنند، از خود خشونت دفاع می کنند و سر بریدن و ارعاب داعش را در جریان جنایت نشان می دهند.

علیرغم همه اقدامات انجام شده برای جلوگیری از جهانی شدن نام و یاد سردار دلا، حاج کاسم این روزها در خارج از ایران و کشورهای مسلمان قهرمان شده است و دیری نمی پاید که سردار سلیمانی قهرمان جهانی می شود.

بدیهی است که پازل ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی با ترور مجازی نام، یاد و ترویج عقاید این شهید بزرگوار توسط دشمن تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید