فعالان رسانه ای وظیفه سنگینی در تبیین جهاد دارند

قاسم زاده در این بازدید اظهار داشت: توصیه مقام معظم رهبری در خصوص جهاد برای تبیین خطاب به تمامی نهادهای انقلابی است و در این میان نقش رسانه به عنوان منبع اطلاع رسانی بسیار مهم است و منویات مقام معظم رهبری رسالت خبرنگاران را دوچندان می کند. .

وی افزود: پایگاه خبری صبح قزوین یکی از رسانه های طراز اول و شناخته شده استان است که با انتشار اخبار مرتبط و واکنش صحیح به واقعیات توانسته است اعتماد مردم و مسئولان را جلب کند.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین تصریح کرد: این دانشگاه در دوره جدید بر اساس رسالتی که از سوی مقامات بالاتر تعیین شده است، جهش ویژه ای در عرصه تبیین جهاد خواهد داشت و «پردیس بیان» نیز در این راستا قرار دارد. با همین مشکل و به منظور هماهنگی برای رصد اطلاعات.و انتقال اخبار شکل گرفت.

dd3ef808 a8fc 4865 bca7 26c538395627 خبر خاکستری




برخی به دنبال تضعیف جایگاه دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) هستند.

قاسم زاده اذعان داشت: دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برای رسیدن به جایگاه اصلی خود در عرصه های استانی، ملی و بین المللی نیازمند همکاری رسانه ها و روزنامه ها است. این مایه افتخار مردم است.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین و رشد چشمگیری که انجام داده است، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، امیدواریم با کمک رسانه های استان شاهد رشد و ارتقای بیشتر جایگاه آن باشیم. . .

این مسئول تصریح کرد: با توجه به بین المللی بودن دانشگاه امام خمینی (ره) و حضور دانشجویان غیرایرانی در آن، نباید اجازه دهیم جایگاه دانشگاه تضعیف شود.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: این دانشگاه نماینده آموزش عالی کشور است و برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی تلاش می کند. برخی با پوشش اخبار جعلی سعی در تضعیف موقعیت او دارند.

قاسم زاده اذعان داشت: به عنوان مثال در روزهای گذشته همایشی با عنوان «عفاف و چالش های جدید» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد و عده ای با تلاش برای تخریب این نهاد تلاش کردند. جعل پوستر برنامه به قصد حاشیه سازی انقلاب کردند خوشبختانه دروغ هایشان به چشم مردم افتاد و تیرشان به سنگ خورد.

54418fe7 009f 499b b6a5 f87f9b3c92ae خبر خاکستری




رسالت دانشگاه امام تربیت نیروی انسانی در تراز انقلاب اسلامی است

وی گفت: در دنیایی که جنگ رسانه ای و تبلیغات حرف اول را می زند، همراهی فعالان رسانه ای با دانشگاه ها می تواند در پیشبرد رسالت دانشگاه و کمک به رسیدن به آینده ای روشن موثر باشد.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین یادآور شد: از همه رسانه های استان و رسانه ملی می خواهیم همراه ما باشند تا دستاوردهای نظام در عرصه علمی که دستاوردهای دانشگاه ها از آن جمله است. بخشی برای مردم توضیح داده می شود.

قاسم زاده ابراز داشت: دانشگاه تربیت نسلی انقلابی و کارآمد را وظیفه خود می داند و توانسته نام نظام جمهوری و انقلاب اسلامی را در عرصه های بین المللی مطرح کند. دانشگاه بین المللی امام خمینی در حال حاضر رتبه شانزدهم را در بین دانشگاه های جهان دارد.

وی بیان کرد: به عنوان گام دوم از شما فعالان رسانه ای انتظار داریم دانشگاه را همراهی کنید تا جایگاه واقعی خود را در استان بیابید و مردم را به این باور برسانید که این دانشگاه در تراز انقلاب است و برکات زیادی به همراه دارد.

رئیس دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین ادامه داد: پروژه های بسیاری در حوزه های کشاورزی، علوم انسانی، برق، مکانیک و نظامی متناسب با پیوند صنعت و دانشگاه در حال پیگیری است. دانشگاه های ما به رسالت خود به خوبی عمل می کنند، اما مشکل به کمبود اطلاعات و منطقی بودن برمی گردد.

1d6c9d57 a885 473b 85b4 dfaf3b58e712 خبر خاکستری


ارتباط بین نخبگان دانشگاهی و رسانه ها باید تقویت شود

مدیر مسئول صبح قزوین در این بازدید اظهار داشت: مجموعه خبری صبح قزوین اولین پایگاه خبری دارای مجوز در استان قزوین بود که بی شک حضور آن موجب برکات توسعه آن شد.

وحید مافی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه لیلا امیری گفت: صبح قزوین با وجود فراز و نشیب های مختلف در طول زمان سعی کرده روحیه انقلابی و مطالبه گری خود را حفظ کند و بارها مورد غفلت برخی نهادها و مسئولان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با توجه به تغییر فضای دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از مدیریت دانشگاه انتظار داریم برای برقراری و تقویت ارتباط بین نخبگان دانشگاه و اصحاب رسانه تلاش کنند.

مافی در پایان یادآور شد: قزوین همواره یکی از قطب های صنعتی کشور محسوب می شود و متاسفانه مشکل جدی در ارتباط صنعت و دانشگاه وجود دارد. بی شک ارتباط تنگاتنگ صنعت و دانشگاه موجب رفع نیازها و کمبودهای اقتصادی، ناکارآمدی تحریم ها و افزایش اشتغال زایی فارغ التحصیلان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید