فعالیتهای وزارت بهداشت و بخش خصوصی قانونی نیست

زمان: 17:51
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774981

یکی از اعضای کمیته سلامت مجلس گفت: فعالیت همزمان برخی افراد در بخش خصوصی و وزارت بهداشت نمونه تضاد منافع است و قانونی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مسعود خاتمی در گفت وگو با تهران نیوز بر ضرورت توجه وزارت بهداشت به عدم وجود تضاد منافع در انتصابات این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: بخش خصوصی و خصوصی.

وی با اشاره به اینکه باید جلوی این مشکلات را گرفت ، گفت: اگر حضور این افراد در وزارت بهداشت با خروج آنها از مشاغل شخصی و فعالیت آنها در بخش خصوصی همراه باشد ، مانعی برای حضور این افراد وجود ندارد. به “

یکی از اعضای کمیته بهداشت مجلس گفت: اما حتی یک ساعت حضور همزمان در بخش خصوصی و وزارت بهداشت به طور کلی غیرقابل قبول است و این برخلاف روح قانون است.

خاتمی با اشاره به اینکه قانونگذاران قطعاً با رفتارهای غیرقانونی مخالف خواهند بود ، واکسیناسیون اجباری و آزمایش PCR با هزینه 400000 تن برای افرادی که واکسینه نشده اند را غیرقابل قبول خواند.

وی همچنین قول داد که از طریق وزارت بهداشت بررسی و صحت این موضوع را مشخص کرده و آن را برطرف کند.

عضو کمیته سلامت مجلس در مورد ضرورت توجه ویژه به طب سنتی در ساختار وزارت بهداشت گفت: براساس اسناد بالادستی ، مجلس به طور عینی و عملی اهمیت طب سنتی و اسلامی را در حوزه بهداشت پیگیری می کند. ساختار وزارت بهداشت “

انتهای پیام / *

دیدگاهتان را بنویسید