فعالیت گروه های جهادی باید در طول سال منسجم باشد

وی ادامه داد: در 18 اسفندماه سال جاری نامه ای از سوی معاونت رئیس جمهور به استان ها ارسال شد تا هماهنگی های لازم برای فعالیت گروه های جهادی با حمایت دستگاه های اجرایی انجام شود و این گروه ها اثرگذارتر شوند. “

این مسئول گفت: در حوزه جهادگران روستایی یکی از مهمترین راهکارها هماهنگی و هم افزایی گروه های جهادی برای رسیدن به اهداف است.

رجانی خاطرنشان کرد: خدمات تلفیقی، پرهیز از فعالیت های مختلف، تقسیم کار بر اساس جغرافیا و تجربه بین گروه های جهادی از مهمترین مزایای این راهبرد اساسی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اذعان داشت: در این بخشنامه ملی درباره ساماندهی و حمایت از گروه های جهادی در ایام نوروز صحبت شده است، اما می خواهیم گروه های جهادی را برای کل سال افزایش دهیم.

وی گفت: تشکیل گروه های جهادی در نوروز را می توان رزمایشی برای شروع حرکت مستمری دانست که این سازماندهی و حمایت را در طول سال دارد.

رجانی گفت: از جمله اهداف این رزمایش ارتباط نزدیک و سریع گروه های جهادی با دستگاه ها و پرهیز از پرونده های دست و پا گیر اداری است.

وی در پایان تاکید کرد: البته نگاه به فعالیت جهادگران در روستاها نباید تنها در حوزه عمرانی باشد، بلکه این گروه ها می توانند در زمینه اشتغالزایی در روستاها نیز فعالیت کنند.

در این دیدار نمایندگان برخی از گروه های جهادی استان به صورت علنی و صریح در خصوص مسائل و دیدگاه ها با مسئولین گفتگو و همکاری و حمایت کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید