فعالیت 15 درصدی هیئت های مذهبی در گرامیداشت سوم هورداد و رحلت امام خمینی (ره)


ساعت: 14:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839757

در سومین اجلاس هورداد موضوعات مختلفی از جمله فعالیت 15 درصدی هیئت های مذهبی زنجان برای بزرگداشت سوم هورد و رحلت امام خمینی (ره) مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; حمیدی دهگانی امروز در نشست بزرگداشت سوم هورداد سالروز عملیات بیت المقدس در زنجان، گفت: متأسفانه در چند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا، برنامه های انباشته حراست مقدس کاهش یافته است. گرفته شده.

وی با اشاره به برنامه های متنوع در حوزه حراست از سوی ادارات و نهادها گفت: روابط عمومی این ادارات و نهادها می توانند گزارش های خود را در خصوص اجرای سایت داک دیفنس بارگذاری کنند.

معاون مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: با برگزاری این نمایشگاه …

وی با اشاره به جمع آوری اسناد ادارات دست اندرکار دفاع مقدس گفت: این اسناد جمع آوری شده با نام همان اداره و ساختار منتشر می شود.

رحمان باقری در ادامه این نشست با اشاره به برنامه های در دست اجرا برای بزرگداشت سوم خرداد، ادامه داد: برنامه سلام بر هرمشهر در سطح ملی برگزار می شود.

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه در این ایام از خانواده های معظم شهدا دیدار و تجلیل می شود، افزود: کردن.

محمد اکبری کارشناس هیئات مذهبی زنجان در ادامه این نشست با اشاره به محافل قرآنی به مناسبت سالروز آزادی هرمشهر و رحلت امام خمینی (ره) اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بسته های فرهنگی در مناطق هدف توزیع می شود، ادامه داد: 15 درصد هیئت های مذهبی و مراکز فرهنگی در راستای سالروز آزادسازی هرمشهر و سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) برنامه های متنوعی را اجرا می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید