فعالیت 180 گروه جهادی در نهاوند


ساعت: 12:15
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887601

گروه های جهادی مومن و انقلابی در هر عرصه ای که نیاز به خدمت دارد، در کنار مردم هستند. فرقی نمی کند سیل باشد، زلزله یا کرونا، آنها همیشه آنجا هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; جوانان مومن و انقلابی نهاوند این روزها در قالب گروه های جهادی در مناطق مختلف در عرصه های مختلف حضور دارند..


این گروه از مردم در هر زمینه ای که نیاز باشد و در هر منطقه شهری و روستایی حضور فعال دارند و همیشه آماده کار هستند..


جهادگران بسیج همیشه اولین گروهی بوده اند که در حوادث مختلف کمک رسانی کرده اند و همه این را در حوادثی مانند سیل، زلزله و حوادث دیگر به چشم دیده اند..


در میدان خطرناک کرونا علیرغم خطرات جانی، این گروه های جهادی بودند که همپای کادر پزشکی قرار گرفتند و با این بیماری مبارزه کردند و این کار همچنان ادامه دارد..


جهادگران نهاوندی با حمایت از کادر پزشکی خوش درخشیدند و با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و تجهیزات پزشکی باری را از دوش مردم برداشتند..


این حمایت به قدری خوب و منعکس شد که رهبر معظم انقلاب از زحمات زنان جهادگر نهاوند که نقطه عطفی در کار جهادگران نهاوند شد، بسیار قدردانی کردند..


این روزها در فصل گرم تابستان امسال گروه های جهادی بیکار ننشسته اند و در مناطق فقیرنشین به فعالیت های عمرانی و خدمات اجتماعی می پردازند..


فعالیت 180 یک گروه جهادی در نهاوند


سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این خصوص به خبرنگار عصرهمدان گفت ; وی گفت: گروه های جهادی نهاوند واقعا خوش درخشیده اند و امید را به دل مناطق فقیرنشین آورده اند.


گفت: در سیل سال 98 شهرستان نهاوند خسارت زیادی دید و منازل محرومان نیز تخریب شد که با همکاری بنیاد مسکن و سپاه نهاوند چندین واحد مسکونی برای محرومان ساخته و بهسازی شد و در اختیار آنان قرار گرفت..


مختاری افزود: گروه های جهادی نهاوند در بخش های عمرانی، آموزشی، خدماتی، پزشکی، ورزشی، فرهنگی و… فعالیت می کنند..


وی گفت: برای هماهنگی بیشتر فعالیت ها امسال اردوی تابستانی در شهرستان ایجاد شده و به صورت تلفیقی در حال انجام کارهای جهادی هستند..


فرمانده سپاه نهاوند گفت: تخصص های مختلفی در گروه های جهادی شهرستان وجود دارد و این امر باعث ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مناطق نیازمند می شود..


گفت: تابستان امسال 180 گروه جهادی شهرستان نهاوند با سرپرستی قرارگاه عملیاتی تابستانی در مناطق مختلف فعالیت می کند..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید