فعالیت 230 هیئت مالایی در ماه محرم


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886568

حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم گفت: 230 هیئت مذهبی در ماه محرم در سطح تکایا، مساجد و حسینیه های شهرها و روستاهای ملایر مراسم عزاداری سالار شهیدان را برپا می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; حجت الاسلام روح الله نجفی مقدم مدیر تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ضمن اشاره به مهمترین برنامه های ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان شهرستان ملایر گفت: در ایام محرم و صفر بیش از 70 مدا و خوانندگان دعا به ویژه در بحث نماز و عزاداری بر اساس جهاد برای تبیین و تبیین پیام قیام عاشورا فعال هستند..


او به فعالیت 230 هیأت مذهبی ثبت شده خاطرنشان و تصریح کرد: این هیئات مذهبی در ماه محرم در سطح تکایا، مساجد و حسینیه ها در شهرها و روستاها مراسم عزاداری برگزار می کنند..


مدیر تبلیغات اسلامی ملایر گفت: با توجه به وضعیت بیماری کرونا یکی از موضوعات اصلی عزاداری سالار شهیدان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا است..


وی افزود: در این راستا مقرر شد از فضای باز مدارس برای تعزیه های محرم استفاده شود و تفاهم نامه ای با اداره آموزش و پرورش ملایر منعقد شد تا ضمن رعایت نکات بهداشتی، مراسم عزاداری محرم هرچه بهتر برگزار شود. ..


حجت الاسلام نجفی مقدم به نحوه برپایی جایگاه های اقامه نماز در سطح شهر اشاره و تصریح کرد: امسال در نقاط مختلف شهر با رعایت اصول بهداشتی جایگاه های اقامه نماز برپا شده و دسته های عزاداری نیز از محل تردد در خیابان ها آغاز می شود. هفتم محرم..


او جلسه دهه 80 و 90 و مراسم تازه عروسی را در 70 نقطه شهر اشاره کرد و گفت: با همکاری شهرداری بحث سیاه پوشی و فضاسازی در سطح خیابان ها، محلات و میادین انجام شده است..


مدیر تبلیغات اسلامی ملایر گفت: امسال با همکاری مجموعه های فرهنگی و تبلیغی و جوانان تلاش شد تا ایستگاه های صلواتی و موکب های پذیرایی در خیابان ها و معابر اصلی تحت پروتکل های بهداشتی و نظارت کامل نیروی انتظامی و شهرداری برپا شود. ارائه شده است.


درگیر فعالیت های تبلیغاتی است 160 روحانی در دهه اول محرم اشاره کرد و گفت: این مبلغان که تعدادی از آنها از قم اعزام شده بودند در چند گروه به نقاط مختلف شهر از جمله روستاهای دورافتاده اعزام شدند و به فعالیت های تبلیغی، فرهنگی و مذهبی مشغول بودند. فعالیت ها..


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید