فعالیت 5 گروه جهادی بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در ایام نوروز


ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۸
کد خبر: 1816603

حجت الاسلام اسماعیل شاه محمدی گفت: در اردوی جهادی حاج جاسم سلیمانی 5 گروه جهادی در عرصه های مختلف فرهنگی و مدنی در مناطق فقیرنشین استان کرمانشاه در ایام نوروز سال 1401 فعالیت دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اسماعیل شاه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز از تشکیل اردوی جهادی حاج قاسم سلیمانی در بسیج دانش آموزی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این اردو 5 گروه جهادی در قالب 53 بسیج دانشجویی در عرصه های مختلف فرهنگی و مدنی استان ها در تعطیلات نوروز 1401 فعال هستند.
مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اعزام این گروه های جهادی به نقاط مختلف استان از 28 اسفندماه آغاز شده است، گفت: اعزام این گروه ها تا 15 فروردین 1401 ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه جهادگران بسیجی از اردوهای جهادی استقبال کردند و در نهایت 5 گروه جهادی در نقاط مختلف استان به فعالیت های مدنی، آموزشی و فرهنگی خواهند پرداخت.
حجت الاسلام شاه محمدی در ادامه به فعالیت گروه های جهادی در زمینه سازندگی، آبرسانی و ساخت و ساز اشاره کرد و گفت: احداث آپارتمان، فاضلاب، ساخت حمام و سرویس بهداشتی در برخی از روستاهای فقیرنشین استان از جمله خدمات این شهرستان است. این اردوگاه محرومیت زدایی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید