فعالیت 6 کارگروه در مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بهاباد/در حال انجام و اصرار بر کارکرد مهم مجمع بسیجیان


ساعت: 21:59
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920683

قاسمی بهابادی فرمانده ناحیه مقاومت بهاباد با اشاره به اینکه مجمع عمومی شهرستان بهاباد دارای 6 کارگروه تخصصی است، گفت: مهمترین کارکرد مجمع بهاباد جریان سازی و مطالبه گری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سرگرد پاسدار محمدرضا قاسمی بهابادی در حاشیه اجلاس مجمع عمومی بسیجیان در بهاباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از بزرگترین فرصت های بسیج، تشکیل مجمع بسیجیان است چرا که این مجالس مسائل را رصد و برنامه ریزی می کنند.

وی با بیان اینکه این مجمع بر اساس سند اعتلای بسیج راه اندازی شده است، گفت: هدف از برگزاری این مجمع کمک به دولت انقلابی در تحقق تشکیل کشور اسلامی و رفع مشکلات جامعه است.

قاسمی تصریح کرد: مجمع بسیجیان یکی از مهم ترین ثمرات بسیج است که متشکل از افراد دلسوز، متخصص و انقلابی است و از ظرفیت بسیار ارزشمند و البته علمی برای پیشبرد و کمک به سایر نهادهای استان برخوردار است.

وی افزود: مجمع بسیجیان شهرستان بهاباد دارای ظرفیت بسیار خوبی متشکل از نخبگان، دانشگاهیان و کارشناسان رسانه ای است که شامل شش لایه تخصصی است.

قاسمی ادامه داد: مهمترین کارکرد مجمع بسیجیان گفتمان سازی، جریان سازی و مطالبه گری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری و مصالح مردم است و در مجمع بسیجیان شهرستان بهاباد حضور فعال دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با اشاره به اینکه مجمع اتاق بزرگی متناسب با رفع مشکلات و مطالبات مردم و دست محکمی برای مسئولان نظام برای خدمت و رفع مشکلات و مشکلات است، افزود: بسیجیان در خدمت مردم و دولت است و در همه زمینه ها نقش بسزایی دارد.

در این جلسه کارگروه های آموزش و پرورش، کارگروه های فرهنگی و اجتماعی، کارگروه اقتصاد و زیرساخت، کارگروه آموزش پژوهش و فناوری، کارگروه آموزش و پرورش گزارش هایی از ایده ها و پیشنهادات خود ارائه کردند.

جلسه مجمع عمومی بسیجیان شهرستان بهاباد با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، سرهنگ دهقان حسینی، مسئول اداری پشتیبانی سپاه الغدیر و جمعی در دانشگاه آزاد اسلامی آن شهر برگزار شد. مسئولین و نخبگان بسیجی از سطوح 9 گانه ناحیه مقاومت بسیج بهاباد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید