فقر برنامه های اوقات فراغت را در البرز بالا می برد / سردرگمی والدین و خواب سنگین


ساعت: 12:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۷
کد خبر: 1876533

زهرا منتظری گفت: فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز رو به افزایش است و والدین روستایی به دلیل اینکه نمی دانند برای اوقات فراغت خود به کجا مراجعه کنند سردرگم هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ زهرا منتظری، کارشناس مسائل اجتماعی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خبر کلاهبرداری اینترنتی نخبگان دانشگاه شریف توجه دانشجویی را به خود جلب کرد که به درخواست یک فوتبالیست معروف موفق به هک صفحه اینستاگرام یک تیم خارجی شد.

وی ادامه داد: دانش آموز نخبه ای که به دلیل کم کاری در یک هتل بزرگ کار می کند و با فوتبالیست ها دوست می شود و برای نشان دادن استعداد خود به جمع می پیوندد.

منتظری افزود: استعدادهای دانش آموزان باید شناسایی و در مسیر درست قرار گیرد.

وی گفت: این یک نمونه کوچک بود که دیروز در رسانه ها منعکس شد اما ما از این نمونه ها کم نداریم.

وی خاطرنشان کرد: فصل فراغت برای دانش آموزان بسیار مهم است و اگر به درستی برنامه ریزی شود، می توانید فرزند خود را به سمت شادی هدایت کنید.

منتظری ادامه داد: دانش آموزی که موفق شد صفحه یک تیم خارجی را هک کند به همین دلیل استعدادهای زیادی وجود داشتند که به دلیل نداشتن فرصت ابراز وجود اشتباه کردند و درگیر شدند.

وی با بیان اینکه شناسایی استعدادها و هدایت آنها در مسیر صحیح موفقیت شغلی فرزندانشان را تضمین می کند، گفت: متاسفانه ما در دنیای مجازی غوطه ور هستیم و بدون برنامه ریزی فرزندان خود را تربیت می کنیم.

وی افزود: اگر امروز برای آینده فرزندانمان برنامه ریزی و هزینه نمی کنیم باید در آینده برای خروج آنها از باتلاق آسیب های اجتماعی هزینه کنیم.

منتظری با بیان اینکه فقر برنامه های اوقات فراغت در البرز رو به افزایش است، افزود: این موضوع بسیار نگران کننده است و والدین روستایی به دلیل اینکه نمی دانند برای اوقات فراغت خود به کجا مراجعه کنند سردرگم هستند.

این کارشناس بیان کرد: کارکنان استان البرز باید در جریان فصل تابستان قرار گیرند و برای جمعیت قابل توجهی از کودکان این استان برنامه های غنی اوقات فراغت تدارک ببینند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایران کوچک سرشار از استعدادهای متفاوت و منحصر به فرد است که باید زمینه شناسایی و بروز آنها را فراهم کنیم و این مهم با کمک مسئولان و والدین محقق می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید