فقط به پیشنهاد فرهاد مجیدی از پورتیموننسه پرتغال به استقلال آمدم

فقط به پیشنهاد فرهاد مجیدی از پورتیموننسه پرتغال به استقلال آمدم

استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو فصل را بد به پایان رساند. ناکامی در لیگ برتر و فینال جام حذفی باعث شد آبی ها شاهد قهرمانی پرسپولیس در هر دو جام باشند. در پی این اتفاقات هواداران استقلال از کیفیت فنی فینال جام حذفی ابراز ناراحتی و گلایه کردند. در این میان پرونده هایی علیه جعفر سلمانی یکی از بازیکنان کم حرف استقلال منتشر شد تا سکوت آن بازیکن شکسته شود. جعفر سلمانی در این باره می گوید که در ادامه می خوانید:

شکست در دربی و ناکامی در گام پایانی استقلالی ها را ناراحت کرد…

شکست در این دیدار برای ما بسیار تلخ بود و متاسفانه شرایط مطابق میل ما پیش نرفت. ما از هواداران عذرخواهی می کنیم، شرمنده آنها هستیم و حرفی برای گفتن نداریم.

پرونده های متعددی در فضای مجازی علیه شما تشکیل شده است.

متاسفانه این روزها عده ای در فضای مجازی که فرهنگ استفاده از آن را به خوبی نمی شناسند به خود اجازه می دهند که هر مطلبی را بدون سند معتبر و معتبر منتشر کنند. برای تخریب مردم و تشویش اذهان عمومی هواداران، صرفاً برای به دست آوردن غاز یا دیده شدن و سوار شدن بر موج احساسات ناب هواداران استقلالی از طریق هر یک از صفحات مجازی غیرمجاز که اصول حرفه ای و اخلاقی را نادیده می گیرد، درج اکاذیب و ناراحتی می کند. افکار عمومی هواداران باشگاه بزرگ استقلال.

همین امر باعث می شود این روزها فضای داغ باشگاه بزرگ استقلال داغتر شود. آنها می خواهند خانواده بزرگ استقلال را به حاشیه بیاورند و در واقع آتش حاشیه ها را برای رسیدن به هدفشان شعله ورتر کنند. آنها می خواهند شانس خود را برای ضربه زدن به طبل تفرقه و سرخوردگی در بین هواداران بزرگ تیم محبوب استقلال آزمایش کنند.

پس شما مقاله منتشر شده را رد می کنید، دلیل شما برای رد ادعا چیست؟

بله قطعا درست نیست. در یکی از صفحات مجازی این مطلب کذب و غیر واقعی در مورد من منتشر شد که نه تنها بویی از حقیقت ندارد بلکه پیگرد قانونی دارد. این صفحه مجازی به وضوح چیزهایی را بیان می کند که کاملاً دور از واقعیت است. اگر به کارنامه ام نگاه کنید، در فصلی که تیم با فرهاد مجیدی قهرمان شد، در ترکیب اصلی بودم و با آمدن ساپینتو همچنان فقط روی کارم در استقلال متمرکز بودم و هیچ وقت به دنبال حاشیه نبودم. من هرگز در گروه‌ها، گروه‌ها یا لابی‌گری شرکت نکرده‌ام و فقط می‌خواهم فوتبالم را ارتقا دهم و به مکان بهتری برسم. در این دو سال بدون اینکه در هیچ صفحه مجازی وارد بازی شوم، تماماً در خدمت تیم محبوبم استقلال بودم.

اما آنها مدعی هستند که شاهد تمرین استقلال بوده اند که این تیم با دخالت عوامل غیرفنی به ترکیب بازگشته است. به من بگویید قبل از بازی استقلال و نساجی چه گذشت؟

تعجب می کنم که فردی مدعی است مربی استقلال بوده و بلافاصله متوجه شده که من در این تیم نبودم. اسم این مردی که این همه قدرت و نفوذ در باشگاه بزرگ استقلال دارد چیست؟ همه می دانند که من نه معامله گر هستم و نه باج گیر و در چنین بازی هایی شرکت نمی کنم، اما از فردی می پرسم که نمی دانم چرا برخی در رسانه ها می گویند این صفحه با برخی از عوامل مرتبط است و سعی می کند تا افزایش قرارداد بازیکنان در میان هواداران و فشار بر مربیان برای قرار دادن حرف هایشان روی میز. من در این زمینه متخصص نیستم و اجازه می دهم کارشناسان نیت خود را بسنجیم، اما ماه پشت ابر نمی ماند و حقیقت آشکار می شود.

با توجه به روحیه شما، اگر اتفاقی بیفتد و نتیجه ماجرا مشخص شود، گزارش می دهید؟

از زمانی که در روستای شادگان زندگی کردم، یاد گرفتم که فقط روی کارم تمرکز کنم. نه طرفدار مصاحبه های رنگارنگ هستم و نه به این کار، کسانی که از نزدیک من را می شناسند به خوبی می دانند که به پیشنهاد یکی از اسطوره های استقلال یعنی آقای فرهاد مجیدی از پورتیموننسه پرتغال به استقلال آمدم. و تمام انرژی و هدف من خدمت به تیم است. من عاشق استقلال هستم. تا به حال تمام تلاش من این بوده است و هیچ نقصی در آن مسیر نگذاشته ام. البته قبول دارم گاهی اوقات فوتبال جنبه خوبش را به ما نشان نمی دهد. این بار ماجرا فرق می کند و فکر می کنند با انتشار اخبار جعلی با آبروی مردم بازی کنند.

البته ریکاردو ساپینتو و آژورلو هم در این کار حضور داشتند. برای پیگیری این ماجرا چه می کنید؟

از نظر فنی سلیقه هرکس متفاوت است، ممکن است برخی با سبک بازی یک فرد موافق نباشند. هیچ کس از این محتوا ایراد نمی گیرد و بازیکن یا مربی طبیعتاً این موضوع را بررسی می کند اگر برای پیشرفت کاری اش درست باشد، سعی می کند مشکلات خود را برطرف کند، اما برخی از مطالب ارجاعی منتشر می شود و با آبروی مردم بازی می کند. قطعا هرکس مدعی است باید مدارک را ارائه دهد. من از طریق وکیلم اقدام قانونی می کنم. از هواداران فوتبال تقاضا دارم برای این گونه مطالب مشکوک و مشکوک که مملو از تهمت و افترا برخلاف قوانین عرفی کشور است، مدارک مطالبه کنند. این افراد به زودی برای اثبات دروغ ها و تهمت های بی اساس، غیرمستند و غیرمستند خود باید اسناد و مدارک معتبر و مساعد را در دادگاه ارائه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید