فلسطین با وجود خیانت برخی از حاکمان عرب همچنان زنده است


ساعت: 11:28
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834538

کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس گفت: فلسطین با وجود خیانت برخی از حکام عرب همچنان زنده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. به خطر افتادن خیلی ساده تبلت آنها معتقدند با عادی سازی روابط و جلب رضایت صهیونیست ها می توانند پایه های سست دولت های ضد مردمی خود را مستحکم کنند، دشمن را به چالش بکشند و فلج کنند و امروز صلابت و قدرت مقاومت سرنوشت حوادث منطقه را رقم می زند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


بسما خدا تو را حفظ کند

سُبْحَانَ اینها أَسْرَی بِعَبْدِهِ لیلا من الْمَسْجِدِ الْحَرامِ به الْمَسْجِدِ الأقصي الذى بَارَکْنَا حوله لِنُریَهُ من آیاتنا نِنَّهُ هُوَ السَّمِیع البَصِیر

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه در فلسطین سره; همه مردم قهرمان هستند و همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند. نمایندگان مجامع جهانی؛ سازمان های مردم نهاد و لیبرال ها به جهانیان که در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند. هدفمند و صحیح طلبانه دعوت.

که امروز در آستانه چهل و پنجمین روز جهانی قدس، جوانان فلسطینی با اجرای عملیات در اراضی اشغالی از سال 1948 و در کرانه باختری، حضور و امید همه فلسطینی ها را در مبارزه برای آزادی سرزمین های اشغالی نشان دادند. ; آنها ثابت کردند که فلسطین با وجود خیانت برخی از حاکمان عرب همچنان زنده است و ملت مقتدر فلسطین که به فرهنگ شهادت و مقاومت معتقد است با احقاق حقوق و آرمان های قانونی خود مواجه است. و و می جنگند؛ ما عمق فکر و تدبیر امام راحل را درک می کنیم.

خدا را شاکریم که ثبات و مقاومت مردم فلسطین، قدرت آمریکا و اروپا را به عنوان حامیان اصلی رژیم و دولت‌های صهیونیستی ممکن ساخته است. به خطر افتادن خیلی ساده تبلت آنها معتقدند با عادی سازی روابط و جلب رضایت صهیونیست ها می توانند پایه های سست دولت های ضد مردمی خود را تقویت کرده، دشمن را به چالش بکشند و فلج کنند و امروز صلابت و قدرت مقاومت سرنوشت توسعه منطقه و رشد آن را رقم می زند. پهپاد مخفی کاری; خواب را از چشمان صهیونیست ها ربود.

بدون شک تحکیم و نهادینه شدن نیروی مقاومت؛ مرد عنکبوتی بیش از هر زمان دیگری صهیونیست ها را تضعیف کرد و فروپاشی رژیم اشغالگر. نژادپرست و قاتل کودک تلفن خوب به عنوان ولی فقیه امام خامنه ای آه توخداوند العالیآنها گفتند روند وقفه های متوالی بسیار نزدیک است اتلاف یک صهیونیست آمریکایی شگفت انگیز; در سوریه؛ عراق؛ یمن؛ لبنان و افغانستان نوید پیروزی قاطع ملت‌ها در منطقه و استقرار ثبات، امنیت، استقلال و پایداری را می‌دهند. تحویل امنیت جمعی است.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از مجلس شورای اسلامی انتفاضه فلسطین با حمایت از وحدت ملت‌های مسلمان بار دیگر از مجلس شورای اسلامی، جهان و سازمان‌های مردم‌نهاد برای محکومیت تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر قدس دعوت می‌کند. اورشلیم. بین المللی و حمایت از حقوق مشروع مردم فلسطین.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید