فهرج نیاز به فضاهای سرپوشیده ورزشی/ اعطای 7.5 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های ورزشی دارد


ساعت: 21:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889427

سیدحمید سجادی ققط: در سفر رئیس جمهور به استان حدود 7.5 میلیارد تومان برای فضاها و پروژه های ورزشی فخرج اختصاص یافت تا با افزایش سرانه ورزشی به استعدادهای منطقه توجه ویژه شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش “راه آرمان”، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای اداری شهرستان فهرج که ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: دستور دکتر رئیسی رسیدگی به مشکلات شهرستان فهرج است. مناطق فقیرنشین کشور و گورد هستم که برای اولین بار در این منطقه حضور دارم.



وی با اشاره به مشکلات شهرستان فخرج گفت: یکی از دستورات ویژه رئیس جمهور اعزام تیم ها و افراد مختلف پس از سفر است تا مصوبات پیگیری شود.

سجادی ادامه داد: در سفر ریاست محترم جمهور به استان حدود 7.5 میلیارد برای فضاها و پروژه های ورزشی فخرج اختصاص یافت لذا با افزایش سرانه های ورزشی به استعدادهای منطقه توجه ویژه می شود.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به نیاز ورزش شهرستان فهرج برای احداث فضاهای سرپوشیده ورزشی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به وزش باد و طوفان 120 روزه مردم منطقه، احداث فضای سرپوشیده ورزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تاکید بر ساخت فضاهای ورزشی برای بانوان گفت: امروزه ورزش یکی از عوامل کاهش هزینه بیماری ها و درمان در دنیا محسوب می شود.


سجادی در پایان با اشاره به مشکلات شهرستان فخرج گفت: تمامی موارد مطرح شده دسته بندی می شود تا در جلسه با هر وزیر پیگیری و رسیدگی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید