فوتبال تبریز در گرداب نابودی/آرتام هم تاریخ ساز شد!


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۹
کد خبر: 1902695

امتیاز تیم فوتبال آرتم تبریز در مسابقات باشگاهی کشور خارج از استان فروخته شد و تیم اول فوتبال یک سهمیه دیگر را از دست داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، امتیاز آرتم تبریز در مرحله اول لیگ دسته سوم فوتبال کشور به ارومیه فروخته شد تا یک سهمیه دیگر در فوتبال تبریز و استان آذربایجان شرقی تکمیل شود.

نکته جالب اینکه این نتیجه تیم شهرداری تبریز بود که پس از چند بار در نهایت از استان خارج شد.

شهرداری تبریز که سابقه 25 سال مدیریت تیم و 2 فصل حضور در لیگ برتر فوتبال کشور را داشت، پس از اعلام انحلال امتیازات خود در لیگ دسته اول، آن را فروخت و به علم وادب سپرد.

علم ودب پس از سقوط به لیگ دسته دوم با کسب سهمیه بعث کرمانشاه در مرحله دوم لیگ سوم، سهمیه خود را در این مسابقات تغییر داد. دسته پایین تر

در این معامله قرار بود باشگاه کرمانشاهی 3 هزار میلیارد روغن نباتی در قبال مبلغ توافق شده به باشگاه تبریزی ارائه کند که مشخص نشد این محموله تحویل داده شده است یا خیر.

البته بعد از این حرکت علموادبی ها بلافاصله امتیاز خود را به آرتام تبریز فروختند و این تیم به جای هموطن خود در مرحله دوم لیگ سه حاضر شد.

این انتقال امتیاز فصل گذشته اتفاق افتاد و آرتام پس از حضور در مرحله دوم لیگ سوم با قرار گرفتن در جمع تیم های سقوط کرده در مرحله اول سقوط کرد.

اکنون این امتیاز به تیمی در ارومیه و سهمیه تیم شهرداری تبریز داده شده است، در حالی که یکی از شروط او در زمان منصوب شدن به علم و فناوری عدم خروج از استان بود، سرانجام از استان خارج شد.

این گزارش می افزاید ستاره اتحاد تبریز (صدرا) دیگر نماینده فوتبال استان پس از یک فصل تیمی امتیاز خود را در مرحله دوم لیگ سوم به فروش رسانده است.

بدین ترتیب در فصل جاری رقابت های فوتبال باشگاه های کشور، تیم تراکتور در لیگ برتر، مس سونگون و ورزگان در لیگ دوم و رخش خودرو در مرحله دوم لیگ سه نماینده استان آذربایجان شرقی هستند. .

این در حالی است که تیم های مس سونگون ورزگان و راهش هودرو اخیرا اعلام موجودیت کردند و اگر این دو تیم خصوصی وارد نمی شدند، تراکتور تنها نماینده آذربایجان شرقی در فوتبال کشور باقی می ماند.

از سوی دیگر تیم های عقاب تبریز به عنوان قهرمان لیگ استانی و ستارگان اتحاد (صدرا) که فصل گذشته به طور همزمان از مرحله اول لیگ سوم امتیاز کسب کردند، وضعیت نامشخصی برای حضور دارند. در این مسابقات

اما خبر بد این است که تیم پرسابقه ماشین سازی به عنوان قدیمی ترین تیم فوتبال تبریز و شمال غرب کشور روز گذشته در مرحله اول لیگ سوم سقوط کرد و با وجود کناره گیری از مسابقات فصل جاری، در معرض انحلال است.

ماشین سازی به همراه مس سونگون نمایندگان استان در لیگ دسته دوم بودند و سبزکوبیان پس از عدم شرکت در دو دیدار ابتدایی خود با قوانین انضباطی مسابقات دو رده به مرحله اول لیگ دسته سوم سقوط کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید