فولاد شهر یعنی موفقیت برای تظاهرات (عکس)

رشید مظاهری

با اعلام ترکیب استقلال مشخص شد که فرهاد مجیدی مانند هفته اول به حسین حسینی روی دروازه اعتماد کرده و این یعنی رشید مظاهری باید 90 دقیقه دیگر روی نیمکت تیم محبوبش بنشیند.

به گزارش روزنو، حتی در شرایطی که استقلال امشب باید در فولادشهر به مصاف تیم سابق ماشین سازی می رفت و مدافع آبی ها علاقه زیادی داشت تا بتواند مقابل تیم سابقش در زمین بازی کند.

اتفاقی که با اقبال مظاهری و البته بدشانسی حسینی به طور غیرمنتظره رخ داد. حسین حسینی در ابتدای بازی احساس درد لگنی قدیمی داشت و هر چقدر تلاش کرد در زمین بماند، تلاشش بی نتیجه ماند تا اینکه در دقیقه 10 جای خود را به رشید مظاهری داد و موفق شد به مصاف تیم سابقش برود. بیشترین – وضعیت غیر قابل پیش بینی ممکن. از ورزشگاه فولادشهر دیدن کنید.

مظاهری در 80 دقیقه حضور در زمین موفق شد سد محکمی در برابر حملات مهاجمان تیم سابقش باشد و در اولین تلاشش در دروازه استقلال در لیگ بیست و یکم اجازه باز شدن دروازه اش را نداد و موفق به ثبت رکورد شد. اولین کلین شیت او در لیگ بیست و یکم. و او یکی شد.

رشید مظاهری با عملکرد خوب امشب و همچنین مصدومیت حسین حسینی اکنون امیدوار است که در هفته آینده فرهاد مجیدی گزینه اول باشد و بتواند به مصاف دیگر تیم سابق خود یعنی تراکتورسازی و مانند بازی امشب مقابل تراکتورسازی برود. ذوب آهن آزادی دومین کلین شیت خود در فصل جدید لیگ را مقابل تراکتور به ثبت خواهد رساند.

01658003 خبر خاکستری

دیدگاهتان را بنویسید