فولاد میبد تا پایان سال بازگشایی می شود


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836552

مرتضوی گفت: در جریان مشکلات فولاد میبد هستیم و رئیس جمهور چه در حال حاضر و چه در دوره ریاست قوه قضائیه دستوراتی برای رفع مشکلات آن صادر کرده است که امیدواریم تا پایان سال جاری بازگشایی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید صولت مرتضوی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد میبد در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به سفر آذرماه سال گذشته رئیس جمهور به استان یزد گفت: اولویت اول این سفر بررسی پروژه ها بود.

وی گفت: در این سفر بیش از 7 هزار میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در نظر گرفته شده و تاکنون 128 درصد خارج از تعهد برنامه ریزی شده به اتمام رسیده است.

مرتضوی گفت: این سفر به منظور بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام و توزیع وام آنها انجام شد و در این سفر از پروژه های راکد مانند فولاد میبد بازدید خواهیم کرد.

معاون اجرایی رئیس جمهور فولاد میبد را یکی از پروژه های کهنه و مشکل ساز دانست و گفت: تلاش برای حل مشکلات این واحد از زمانی که آقای رئیسی ریاست قوه قضائیه را برعهده داشت دنبال می شد و اکنون بارها مورد پیگرد قانونی قرار دارد.

مرتضی ادامه داد: با اقدامات بعدی تفاهم نامه راه اندازی این واحد صنعتی با ایمیدرو نهایی شده و عوامل این شرکت حضور دارند و قصد دارند آن را آزاد کنند و در آخرین تماس با کارکنان شرکت قول داده شد که این پروژه انجام شود. تا پایان سال با تامین نیازها و سرمایه در گردش و تامین کافی برای بازسازی آغاز خواهد شد.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: به گفته وی پس از راه اندازی طرح های توسعه ای این واحد به منظور دستیابی به توجیه اقتصادی اجرا می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید