فکر می کنی اسکوچیچ به راحتی نیمکت تیم ملی را ترک کند؟

فکر می کنی اسکوچیچ به راحتی نیمکت تیم ملی را ترک کند؟

حشمت مهاجرانی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با تیم ملی الجزایر برای حل مشکل است و هیچ فایده ای برای تیم ملی ما ندارد. درست است که آنها یکی از بهترین تیم های آفریقا هستند اما موفق نشدند. آنها می خواهند از جوانی خود در این بازی استفاده کنند که هیچ مزیتی برای ما ندارد. فرم این تیم مثل ولز، انگلیس و آمریکا نیست و به قول قدیمی ها کاچی از هیچی بهتر است.

وی ادامه داد: الان فدراسیون فوتبال دارای اعضای فوتبال است و انتظارات ما بیشتر است. من و آقای ماجدی، استیل و اصولی می توانستیم بهتر برنامه ریزی کنیم. مربی ما که آرزوی این مقام را داشت به هدف خود رسید و نظاره گر بود. او به راحتی این صندلی را رها نمی کند و در مدت کوتاهی تصمیماتی گرفته است که قابل هضم نیست. امروز بازیکنان را محروم می کنند و فردا آنها را می بخشند.

مهاجرانی افزود: مشخص نیست قدرت تصمیم گیری در اختیار مربی است یا فدراسیون. در آستانه جام جهانی قطر باید انتقاد کنم و بگویم که سازماندهی مناسبی برای تیم ملی نداریم و چه کار کنم؟ به طور غیرمستقیم حتی صدای بازیکنان به گوش می رسد. انتقاد همیشه خوب است، اما هدایت شدن با آن کمک می کند.

وی در پایان گفت: اصولا این برنامه ریزی درست نیست. نیاز به اردوهای کوتاه مدت و مستمر در فیفادی است تا ملی پوشان هماهنگی لازم را پیدا کنند. اردوها و بازی های دوستانه برای تیم ملی مهمتر از شام است اما باید منتظر ماند و دید برای آینده فوتبال چه تصمیمی گرفته خواهد شد. من نه بدبین هستم و نه خوشبین. ما باید در مورد حقایق صحبت کنیم و اکنون به قسمتی می رسیم که در مورد حد وسط صحبت می کنیم. با تمام تفاسیر برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید