فیفادی پرسپولیس را بدبخت کرد

فیفادی پرسپولیس را بدبخت کرد

تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی مقابل سپاهان اصفهان صدر جدول را از دست داد تا گهر سیرجان 15 امتیاز و تفاضل گل بهتر از آن تیم و استقلال تهران کسب کند.

قرمزهای پایتخت پس از چهار پیروزی متوالی، باخت یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز را پذیرفتند تا دست خالی از این نبرد خارج شوند. این تیم سپس در اصفهان به مصاف سپاهان رفت و با تساوی بدون گل به مصاف حریفان شهر رفت تا از شش امتیاز ممکن تنها یک امتیاز کسب کند.

تراکتورسازی و سپاهان اصفهان در کنار تیمی مانند گل گهر سیرجان از مدعیان جدی قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر هستند و از این رو تقابل آنها با استقلال و پرسپولیس در بالای جدول اهمیت زیادی دارد.

روند صعودی پرسپولیس با آغاز اردوی تیم ملی ایران متوقف شد اما این تیم پس از بازگشت ملی پوشانش نتوانست به فرم ایده آل خود بازگردد. شلختگی دو هفته گذشته پرسپولیس برای راهیابی گهر و استقلال به این تیم کافی بود و حالا پرسپولیس در سومین بازی متوالی خود مقابل مس رفسنجان دست و پنجه نرم خواهد کرد.

پرسپولیس روز پنجشنبه میزبان مس است و تیم رفسنجانی در 5 بازی اخیر خود شکست نخورده است. شاگردان محمد ربیعی در هفته هشتم مقابل تراکتور تبریز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

شاید با این برد پرسپولیس بتواند بار دیگر در جمع مدعیان قهرمانی باقی بماند و شانس خود را در بالای جدول لیگ امتحان کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 17 پنجشنبه هفته جاری میزبان مس رفسنجان است.

دیدگاهتان را بنویسید