فیفا برخی اطلاعات ما را تایید کرد/ مهدوی کیا از هدایت فنی فدراسیون استعفا داد نه از تیم فوتبال امید

ساعت: 20:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806885

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: باشگاهی که بدهی داخلی دارد پنجره اش را باز نمی کند و نمی تواند از بازیکنان جدید استفاده کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر پس از پایان سوپرجام فوتبال ایران گفت: ابتدا از میزبانی خوب کارکنان باشگاه گل گهر و استان کرمان تشکر می کنم. به برگزارکنندگان سوپرجام تبریک می گویم و خسته نباشید.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه اساسنامه اساسنامه فدراسیون است، اذعان داشت: قبل از اظهار نظر در مورد اساسنامه باید بگویم که فدراسیون فوتبال هرگز جدا از ارکان نظام محسوب نمی شود. از دولت محترم، مجلس شورای اسلامی و وزارت ورزش تشکر می کنیم که به خوبی به فوتبال کمک کردند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال ادامه داد: در این مسیر باید به تعهدات خود در قبال فیفا عمل می کردیم. واحد حقوقی فدراسیون نامه هایی را به فیفا ارسال کرد که در پاسخ فیفا برخی از اطلاعات ارائه شده توسط ما را تایید کرد. امیدواریم به این ترتیب بحث اساسنامه را بدون مشکل به نتیجه برسانیم.
کامرانی فر در خصوص اظهارات برخی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون در خصوص اظهارات رفیع اظهار داشت: به زودی جلسه ای تشکیل می شود و تمامی مواردی که فدراسیون به فیفا و فیفا به فدراسیون اعلام کرده است، در نظرات بررسی خواهد شد. قطعا مجاز خواهد بود
وی در خصوص اظهارات عزیزی هادم مبنی بر اینکه همه چیز برای تیم امید خوب پیش می رود، گفت: تیم امید مشکلی ندارد. تمرینات این تیم به زودی با حضور مهدوی کیا در فیفا دی آغاز می شود. با توجه به اینکه لیگ در پیش است، امید باید در روز فیفا تمرین کند. او قطعا با تمام توان برنامه ریزی می کند و در مسابقات خرداد ماه شرکت خواهد کرد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مهدوی کیا از کمیته فنی فدراسیون استعفا داد، گفت: با مهدوی کیا در ارتباط هستم. او امیدی به بازنشستگی از تیم ملی نداشت اما در ایمیلی که به فیفا ارسال کرد از مدیریت فنی فدراسیون کناره گیری کرد. ما می خواستیم او در کنار ما باشد، اما تصمیم او شخصی بود. در هر صورت او نماینده فدراسیون در فیفا نیست اما نماینده جدید فوتبال کشور به زودی به فیفا معرفی خواهد شد.
کامرانی فر درباره مشکلات فوتبال کشور و دیداری که امروز در هواپیما برای بازیکنان و باشگاه های بدهکار با درویش مدیرعامل پرسپولیس داشت، گفت: یک ساعت خوب بودم (خنده) اما هیچ باشگاه بدهکاری نیست. وی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در بحث مجوزهای حرفه ای اهمیت دارد، بدهی باشگاه ها به بازیکنان است، باید بگویم تعدادی از بازیکنان و مربیان داخلی از باشگاه ها خواسته اند که به خارج از ایران نامه بفرستند، هیچ باشگاه بدهکاری داخلی برای افتتاح وجود ندارد. پنجره اوست و نمی تواند از بازیکنان جدید استفاده کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید