فیلمنامه حسن یزدانی برای جادوگر آمریکایی

حسن یزدانی در حاشیه مراسم مدال آوری کمیل قاسمی گفت: در فدراسیون جهانی کشتی نداشتیم، این اتفاقات افتاد. امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم و بچه ها بتوانند با زیباترین مدال ها پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند و مردم را خوشحال کنند. تبریک به کمیل قاسمی که بعد از سالها این مدال را کسب کرد. این روندی بود که طی شد و این مدال شایسته آقای کامیل است.»

آزادکار طلایی کشورمان درباره آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی و وضعیت اردو گفت: شرایط خوب است. تنش در اردوی قبلی به پایان رسید. به مرحله ریکاوری می رویم و برای مسابقات جهانی آماده می شویم. من هم در شرایط خوبی هستم، اما همه چیز در مسابقات مشخص خواهد شد.”

یزدانی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد مدال طلای المپیک پاریس را کسب کند، گفت: خدا هر چه بخواهد. شما نمی توانید آینده را پیش بینی کنید، اما اگر من نایب قهرمان جمهوری خواهان شوم، سعی می کنم زیباترین مدال را کسب کنم.

وی در مورد اینکه آیا دادن طلای المپیک به قاسمی می تواند نماد ورزش پاک باشد، خاطرنشان کرد: بله همینطور است، آنها با این حرکت نشان دادند که پاک ترین ها مدال زیبای المپیک را می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید