فیلم تلویزیونی حضرت معصومه (س) مراحل پایانی خود را پشت سر می گذارد / میلاد در جشن میلاد حضرت معصومه (س) با حضور محمود کریمی


ساعت: 18:23
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842398

معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به مولودی خوانی در میلاد حضرت معصومه (س) با حضور محمود کریمی در روز میلاد آن حضرت، گفت: فیلم حضرت معصومه برای اولین بار به صورت انیمیشن تولید می شود. و سپس فیلم اصلی ساخته می شود. س) نیز در مرحله نهایی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی در نشست خبری برنامه های آستان فاطمیه در دهه کرامت که ظهر امروز در پژوهشکده علامه طباطبایی آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به این موضوع. در شعار سال ده کرامت آمده است: در صورت آسیب دیدن این بمباران باید به این قشر و حرم حضرت معصومه(س) توجه شود چرا که حرم یک بانو می تواند پناهگاه آنها باشد. همچنین ابراز محبت بین پدر و دختر می تواند نقش موثری در کاهش آسیب ها داشته باشد، لذا توجه به این موضوع در دستور کار قرار گرفته است و برای وی برنامه های ویژه ای دارد.

وی بابیان اینکه برنامه ضیافت میلاد با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی مهدی رسولی برگزار می شود، گفت: این برنامه با حضور حجت الاسلام والمسلمین رفیعی برگزار می شود. ولادت امام خمینی (ره) برگزار می شود.

نماینده مردم آستان حضرت معصومه (س) در تشریح برنامه های بخش فرهنگی: همایش دختران آفتاب؛ ویژه نوجوانان و جوانان با حضور معاونت امور زنان رئیس جمهور در میلاد امام خمینی (ره) و در رواق نوجوانان مراسم جشن کیک مادر و دختر برگزار می شود.

وی در خصوص برنامه های رسانه ای حرم حضرت معصومه (س) گفت: برنامه همسایه ها شبکه یک، سلام از شبکه دو، در آستان هورشید و سرزمین خدا از شبکه سه، ایوان بهشت ​​از شبکه سه. شبکه قرآن، آستان فاطمی، از شبکه 5، برنامه تعویض پرچم و دختران زیر آفتاب و … دعا کنید. از شبکه نور، جشن شام میلاد از رادیو قم و معارف و ویژه برنامه های شبکه ولایت و عناوین از برنامه های رسانه ای آستان مقدس.

احمدی گفت: برگزاری مراسم ندای کریمه ناشنوایان و برنامه زیارتی دختران ضایعه نخاعی از دیگر برنامه های حرم امام معصوم (ع) است.
وی ادامه داد: در بخش بین المللی برنامه ها به زبان های اردو، عربی و انگلیسی اجرا می شود.



معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) همچنین با اشاره به تصویربرداری فیلم حضرت معصومه (س) افزود: این فیلم توسط سیمافیلم، نویسندگی و تدوین حجت الاسلام وال -مسلمین عابدینی ساخته شده است.


ایجاد برنامه های جهادی

همچنین در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علی قاسمی با اشاره به امکانات و ویژگی های این دهه کرامت گفت: با توجه به تاکید رهبری مبنی بر استفاده از متنوع ترین فرصت های جهادی، حرم مطهر برنامه ریزی هایی را در این زمینه انجام داده است. “

مدیر روابط عمومی و تبلیغات امام معصوم(ع) افزود: توجه به تمدن مکتب اهل بیت(ع) و مصادف شدن دهه کرامت با ایام الله در نیمه خرداد و رحلت امام زمان(عج) خمینی (ره) فرصت دیگری است که در این دهه از آن استفاده خواهیم کرد.»

وی افزود: توجه عمومی به عبادت و فرهنگ عبادت، یاد و خاطره حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع)، لزوم گسترش خدمات سخاوتمندانه و گره گشایی و امکانات رفاهی با توجه به مشکلات اقتصادی اقشار مختلف جامعه، الگوسازی در نشاط دینی و شادی، برگزاری همزمان جشن روز دختر و ولادت حضرت معصومه (س) و ایجاد حس خوشایند در دختران، اتحاد و پیوند بین همه عاشقان اهل بیت (ع) از جمله رویکردهایی است که در برنامه های حرم کریمه اهل بیت (ع) در دهه کرامت.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید