فیلم جدید بونگ جون هو با حضور بازیگران هالیوود فیلمبرداری شد


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 14/01/01
کد خبر: 1840502

کارگردان فیلم موفق «انگل» بازیگران جدیدی را برای فیلم بعدی خود برای شراکت با رابرت پتینسون انتخاب کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ددلاین، جدیدترین فیلم بونگ جون هو پس از پروژه برنده اسکار «انگل» فهرست قابل توجهی از ستاره های هالیوود را به خود جلب کرده است.

منابع آگاه می گویند که مارک روفالو، تونی کلت و نائومی آکی به زودی به رابرت پتینسون در فیلم بعدی بونگ برای برادران وارنر می پیوندند. این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است بر اساس رمان «میکی ۷» نوشته ادوارد اشتون ساخته شده است.

بونگ نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده دارد. در این فیلم، تهیه کننده بونگ و دوهو چوی بار دیگر با پلان بی برد پیت همکاری می کنند. آخرین همکاری موفق آنها در فیلم “اوکجا” این کارگردان در سال 2017 بود.

«میکی 7» منبع اصلی الهام این فیلم خواهد بود، اما منابع می گویند با توجه به تجربه قبلی بونگ از اقتباس های سینمایی، نسخه او احتمالا متفاوت از رمان خواهد بود. داستان رمان در مورد مردی به نام میکی 7 است که به “اسرافگر” معروف است: یک مامور یکبار مصرف در یک مأموریت شناسایی که برای استعمار دنیای یخی نیلهایم فرستاده شده است.

هر بار که یک ماموریت خیلی خطرناک یا حتی خودکشی است، همه به میکی روی می آورند. پس از مرگ یک کپی از آن، یک بدن جدید با بیشتر خاطرات قبلی تولید می شود. پس از شش مرگ، میکی به هوش می آید و می فهمد که چرا این تنها جای خالی ماموریت است.

این دومین همکاری بونگ با برادران وارنر است. آنها همچنین در حال حاضر مشغول ساخت سریال کوتاهی بر اساس «انگل» هستند که با همکاری HBW تولید می شود و بونگ و چوی در کنار آدام مک کی و کوین مسیک تولید می کنند.

در میان ستارگان فیلم جدید بونگ، آکی اخیرا پس از بازی در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker بسیار محبوب شده است. کلایو دیویس او را برای نقش ویتنی هیوستون در فیلم بیوگرافی جدیدش انتخاب کرد که انتظار می رود در فصل جوایز قوی باشد.

کولت اخیرا برای بازی در سریال کوتاه «پله ها» نقدهای مثبتی دریافت کرده است. او با بردلی کوپر در کوچه کابوس ها بازی کرد.

روفالو اخیراً با پروژه آدام در نتفلیکس با رایان رینولدز همبازی شد و دوباره در نقش بروس بنر در فیلم Hulk: Attorney ظاهر شد. او همچنین در فیلم «بینوایان» با اما استون همبازی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید