فیلم رقص گروهی مربوط به پیست اسکی فریدونشهر نیست/ مسئولان گردشگری باید بفهمند

ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802104

رئیس قاضی شهرستان فریدونشهر با بیان اینکه فیلم منتشر شده از رقص گروهی در فضای مجازی به نام پیست اسکی فریدونشهر مربوط به این پیست نیست، از گردشگران خواست به فرهنگ و حفاظت از محیط زیست فریدونشهر توجه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نورلا بهمنی در گفت و گو با صاحب نیوز گفت: در روزهای اخیر فیلمی به نام پیست اسکی فریدونشهر در فضای مجازی منتشر شده که در آن جمعی از گردشگران بدون رعایت موازین شرعی در برف می رقصند. حزن و اندوه و اعتراض مردم مومن این شهر رقم خورد.

رئیس قاضی فریدونشهر گفت: شواهد موجود از جمله کوه ها و امکانات موجود در فیلم نشان می دهد که این مکان پیست اسکی فریدونشهر نیست و احتمالاً بخشی دیگر از کشور است.

وی اطمینان داد پلیس با حضور مقتدرانه خود در مکان های گردشگری مانند پیست اسکی امنیت روانی و اجتماعی خود را حفظ خواهد کرد و رعایت این موضوع مورد توجه کارکنان پیست اسکی فریدونشهر نیز می باشد.

رئیس قاضی این شهرستان تاکید کرد: هیچکس مانع لذت بردن گردشگران از طبیعت فریدونشهر نخواهد شد اما در این بین باید به منافع مردم این شهرستان توجه شود.

بهمنی ضمن اشاره به اینکه گردشگران باید به فرهنگ مردم این شهرستان احترام بگذارند و قدر آن را بدانند و مراقب باشند که به فریدونشهر آسیبی وارد نشود، بر حفظ محیط زیست تاکید کرد.

وی افزود: خوشحالی گردشگران باعث خوشحالی مردم فریدونشهر می شود اما کارکنان باید فکر کنند که باید از ظرفیت گردشگری ایجاد شده در این شهرستان برای رشد فریدونشهر استفاده کنند و اینطور نباشد که این حجم از گردشگر وارد شهر شود تا فایده ای ندارد. «شهر، از اینجا برو.

bb8e7774 4ace 4739 a018 6b3ed3f8f0a4 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید