فیلم های تلویزیونی در روز پنجشنبه 19 آذر 1401 اعلام شد


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914909

فهرست فیلم های تلویزیونی برای پخش در روز پنجشنبه 19 آذر 1401 اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فهرست فیلم های تلویزیونی برای پخش در روز پنجشنبه 19 آذر 1401 به شرح زیر است:


یک شبکه تلویزیونی

فیلم تلویزیونی «آخرین گل پاییز» به کارگردانی حسین تبریزی 19 آذر پنجشنبه ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش می شود.

داستان «صبح آخر» به زندگی نامه مجید شهریاری دانشمند هسته ای ایرانی می پردازد که از همان ساعات اولیه ترور شهریاری آغاز می شود و به گذشته بازمی گردد و 46 سال از زندگی او را روایت می کند.

کاوه خداشناس، سپیده خداوردی، زهرا سعیدی و افشین نجفی در فیلم تلویزیونی «آخرین شکوفه پاییز» به ایفای نقش پرداختند.


سه شبکه تلویزیونی

فیلم سینمایی «قلکلک» به کارگردانی مسعود نوابی پنجشنبه ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.

غلغلک دادن داستان دو نفر است که تصمیم می گیرند یک داور بین المللی فوتبال را بدزدند و در این بین اتفاقاتی برای آنها رخ می دهد.

بیژن مجاهیان، شقایق فراهانی، سیامک انصاری، رضا شفیعی جم، سحر ولدبیگی، الیزابت امینی، ساعد هدایتی، ابراهیم آبادی، سیاوش قاسمی و بهمن هاشمی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.


شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «اسب جنگی» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، پنجشنبه ساعت 20:30 از شبکه چهار پخش می شود.

داستان فیلم با بازی امیلی واتسون، پیتر مولان و جرمی اروین; این در مورد یک اسب زیبا به نام جوی است که در مزرعه خانواده ناراکات زندگی می کند. پسر خانواده ناراکات به نام آلبرت از دوستان نزدیک جوی است و احتمال جدایی این دو از یکدیگر دور از ذهن تلقی می شود. اما پس از اینکه صاحب زمین خانواده ناراکات، پدر خانواده به نام تد تهدید می کند که در صورت عدم پرداخت اجاره بها اجازه استفاده از زمین را نخواهند داشت، تد مجبور می شود به سراغ اسب زیبای مزرعه رفته و نمایش دهد. برای فروش به ازای هر فرمانده ارتش و…


شبکه پنچ سیما

فیلم سینمایی «پرچم» به کارگردانی انریکو گاتو امروز ساعت 14:30 از شبکه پنج سیما پخش می شود.

در این فیلم با بازی دانی ریورا، مایکل جنر و کارم کالول خواهیم دید: اسکات فضانورد است و سال ها پدرش فرانک که او نیز فضانورد بود خانه را ترک می کند و با اسکات صحبت نمی کند و تلاش های همسرش سامانتا. اسکات و پسرش مایک نمی توانند اسکات و فرانک را آشتی دهند. کارسون که مردی ثروتمند است می‌خواهد به ماه سفر کند و اظهار می‌کند که تا به حال کسی پا به ماه نگذاشته است و هرگونه خبر سفر به ماه را تکذیب می‌کند. او به دنبال به دست آوردن ماده است. این از ماه است و مایک که متوجه آن می شود، از پدربزرگش فرانک می خواهد که به فضانوردان کهنه کار کمک کند تا به ماه سفر کنند، اما…


کانال نمایش

«آرسنیک و تور قدیمی» به کارگردانی فرانک کاپرا پنجشنبه ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می شود.

خواهران بروستر با بازی کری گرانت، پریسیلا لین و ریموند میسی، پیرمردها را می کشند و اجساد آنها را در زیرزمین پنهان می کنند. برادرزاده آنها به راز این جنایات پی می برد و…

امروز ساعت 11 فیلم سینمایی «از اوج» به کارگردانی سرگی خزناویچیس پخش می شود.

در این فیلم با بازی کیو آدامز، وینسنت آلباز و ملانی برنیر خواهیم دید: اسکات یک اسنوبرد قهرمان جوان است که یکی از بهترین های این رشته است. هدف او انجام کاری در این منطقه است که قبلاً هیچکس انجام نداده است، یعنی صعود به اورست و اسنوبرد از شیب دارترین و خطرناک ترین خط الراس قله – مسیر هورنبین.

پنجشنبه ساعت 13:00 فیلم تلویزیونی «شاه خالد» به کارگردانی سامان محمد پخش می شود.

داستان این فیلم درباره دزدی است که از کارهای گذشته خود پشیمان می شود و پس از سال ها توبه و بازگشت به آغوش خانواده متوجه می شود که خواهرش قصد دارد با یک پلیس جوان ازدواج کند اما…

مجید مظفری، بهاره رهنما، سیروس ابراهیم زاده، پروین قائم مگی، امیرحسین رستمی، کیانوش گرامی، محمد ساربان، صدف رضاپور و شاپور کلهر در فیلم تلویزیونی «شاه کلید» ایفای نقش کرده اند.


شبکه کودکان

انیمیشن سینمایی «دورامون – ماجراجویی در قطب» به کارگردانی آتسوشی تاکاهاشی، پنجشنبه ساعت 14:00 از شبکه کودک پخش می شود.

در این انیمیشن خواهیم دید: یک تابستان گرم فرا رسیده است و دریمون و روبیتا تصمیم می گیرند برای فرار از گرما به قطب بروند. در آنجا روبیتا یک حلقه طلایی با قدمت صد هزار ساله پیدا می کند. آنها به همراه دوستانشان تصمیم می گیرند برای یافتن صاحب حلقه به گذشته سفر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید