فیلم چپ راست اکران بدون اصلاح ممنوع است

ساعت: 13:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793365

مدیرکل نظارت بر عرضه و اکران فیلم سازمان سینمایی:

محمدرضا فرج گفت: فیلم «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی برای اکران عمومی نیاز به یک سری اصلاحات دارد و این مشکل به صورت مکتوب به شورای صنفی فیلمنامه نویسی گزارش شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی و بصری، محمدرضا فرج، مدیرکل اکران و نظارت بر اکران سازمان سینمایی به نقل از وی گفت. از آن زمان تاکنون این اصلاحات انجام نشده است.

وی ادامه داد: تمرکز سازمان سینمایی بر حل مشکلات کارگردانان و صاحبان آثار از جمله فیلم چپ راست است تا با تعامل دوجانبه برخی مشکلات مطرح شده از سوی شورای پروانه ساخت قبلی و کمیته حسابرسی برطرف شود. تا سینماها به رونق خود ادامه دهند.«اکران آثار جدید.

مدیرکل نظارت و اکران سینمایی سازمان سینمایی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل بین تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: تا زمانی که تغییرات پیشنهادی در هیئت مدیره صورت نگیرد، طبیعی است؛ اما این تغییرات در هیئت مدیره انجام می شود. در دسترس عموم نیست.

وی یادآور شد: در دو جلسه قبلی شورای صنفی نمایش شفاهی از سوی نماینده سازمان سینمایی در شورای صنفی اعلام شد و هفته گذشته کتبا به شورا و پخش کننده فیلم ابلاغ شد.

مدیرعامل سازمان نظارت بر اکران و اکران سینمایی تاکید کرد: اصلاحات فیلم، اکران آن از سوی سازمان سینمایی پذیرفته نمی شود و پس از اصلاحات اعلام شده باید برنامه ریزی برای اکران انجام شود، بنابراین امکان اکران این فیلم وجود ندارد. تا زمانی که اصلاحات در شورای صدور مجوز غربالگری انجام و بررسی شود.

فرج گفت: از میان فیلم های موجود برخی باید اصلاح می شد که برخی با همکاری و تعامل صاحبان آثار اکران شدند و برخی نیز قرار است اکران شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید