قائم مقام سابق باشگاه استقلال از پرسپولیس و استقلال رونمایی کرد

قائم مقام سابق باشگاه استقلال از پرسپولیس و استقلال رونمایی کرد

علی حطر معاون اسبق باشگاه استقلال در واکنش به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال و پرسپولیس به دلیل خنده دار بودن شرایط از حضور در آسیا محروم شده اند که دوستان به آنها می گویند. شاهکاری که خلق کردند را بپوشانند.

وی ادامه داد: تمام مواردی که در این مدت در خصوص مستندات اخذ مجوز حرفه ای مطرح شد کذب بزرگی است وگرنه مدیران فدراسیون با سند و مدرک این موارد را مطرح می کنند. فدراسیون فوتبال برای سرپوش گذاشتن بر نقاط ضعف خود و کاهش انتقادات کمیسیون صدور مجوز اولیه، مجوز دو باشگاه را رد کرد، اما این موضوع اصلا صحت نداشت. دوستان شفافیت توضیح می دهند که چگونه کمیته اصلی اسناد استقلال و پرسپولیس را رد کرد اما در کمتر از یک روز کمیته استیناف آنها را تایید کرد و کارکنان هر دو باشگاه از عزیزی هادم تشکر کردند؟

قائم مقام دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال ادامه داد: اگر استقلال و پرسپولیس از نظر اسناد و مدارک مشکل داشتند و به گفته دوستان با مشکلات اساسی مواجه هستند، چگونه و با چه دلایلی این اسناد تحت فشار افکار عمومی مجدداً تایید شده است؟ تمام کردن همه چیز به نام AFC؟ استقلال و پرسپولیس را قربانی کردید تا ضعف های خود را در مدیریت فدراسیون فوتبال پنهان کنید؟

وی در بخشی دیگر از توضیحات خود گفت: اگر جرات ارائه حقایق را دارید، اگر صادق باشید و معتقدید امروز با انتشار اسناد مشکلی ندارید، آیا نظر کمیته اصلی برای AFC مهم بود. رئیس فدراسیون فوتبال صراحتاً از حذف این دو باشگاه در تلویزیون خبر داد در حالی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اساس تصمیم کمیته اولیه و شکایت تصمیم گیری کرد. چرا به مردم دروغ می گویید؟ او دروغ نمی گوید

علی حطر در ادامه توضیح داد: دوستان برای کتمان سابقه مشکل دار ماجرای ورود ور و حواشی پیرامون مدیریت فدراسیون فوتبال این ماجرا را درج کردند تا اذهان افکار عمومی به سمت استقلال و پرسپولیس معطوف شود. ” اگر جرات دارید بیایید و پشت صحنه صحبت کنید؟ آیا رئیس کمیته استیناف لحظه به لحظه با تلویزیون و رادیو و رسانه ها مصاحبه نکرد که من نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا بودم پس چرا امروز چیزی نمی گوییم؟ آقای مصطفوی چه کسی به شما اجازه داده است؟ شما توسط آقای تاج انتخاب شدید و امروز با عزیزی هادم همکاری دارید. چه زمانی کنفدراسیون فوتبال آسیا شما را منصوب کرد که این همه وعده و وعید به مردم دادید؟

وی در ادامه با انتقاد از رئیس کمیسیون استیناف فدراسیون فوتبال گفت: مصطفوی نباید به عنوان یک فرد مستقل در فوتبال فعالیت کند پس چرا در یک برنامه تلویزیونی برای رئیس فدراسیون فوتبال از رئیس جمهور کمک می خواهد؟ وزیر و وکیل در یک برنامه تلویزیونی دیگر؟ چرا حقایق را به مردم نمی گویید؟ بگذار پشت پرده صریح حرف بزند که بگوید ما عمداً استقلال و پرسپولیس را حذف کرده ایم تا خیلی از موارد دیگر را پنهان کنیم و کسی سراغشان نرود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این احکام می تواند منجر به محرومیت شدید شود، گفت: ترس و استرس ندارم، این آقایان پنجاه سال دیگر مرا محروم می کنند، اما فرقی نمی کند. این افراد بلایی سر فوتبال ایران آورده اند که بعداً سر و صدای آن بلند می شود. آیا آقایان باید پاسخگوی اعمال خود باشند؟ چطور از کمبود اسناد و مالکیت مشترک صحبت می کنند؟ آیا واقعا فکر می کنید که مالکیت مشترک برای AFC مهم است، نه، برای آنها سوال این بود که چگونه کمیته اصلی یک روز دو باشگاه را رد کرد و کمیته استیناف فردا آنها را تایید کرد؟ کلمه کلیدی مالکیت مشترک را تهران به مالزی داد وگرنه برای کنفدراسیون فوتبال آسیا مشخص می شد که دو تیم چه رقابت شدیدی دارند، نمی توان با هم صحبت کرد.

وی افزود: مردم باید بدانند پشت صحنه چه اتفاقی افتاده است، مردم باید بدانند که استقلال و پرسپولیس فصل آینده به دلیل این کارشکنی ها ممکن است در آسیا با مشکل مواجه شوند. هواداران دو تیم باید بدانند چرا باید جریمه و توبیخ شوند، آیا فدراسیون فوتبال به جای استقلال و پرسپولیس جریمه و خسارت این مشکلات را پرداخت می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید