قاتل فراری در مشهد شناسایی و دستگیر شد


ساعت: 12:14
تاریخ ارسال: 05/12/1401
کد خبر: 1887595

با هوشیاری و تلاش مشترک کارآگاهان پلیس هرمزگان و خراسان رضوی، یک قاتل فراری در مشهد پایتخت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرمانده انتظامی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: در پی کشته شدن مرحوم حمید در اواخر اسفند سال گذشته در محدوده کلانتری مرکزی بندرعباس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. .

وی افزود: پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی برای شناسایی قاتل یا قاتلان، با استفاده از روش های پلیسی و تعقیب و گریز و مراقبت شبانه روزی، پس از حدود شش ماه تلاش مستمر و بی وقفه، محل اختفای متهم در خراسان رضوی مشخص شد. استان و شهر مشهد.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی کارآگاهان گروهان قتل هرمزگان، مخفیگاه دقیق متهم در شهرستان مشهد شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی، تیمی از ماموران به صورت مخفیانه به استان خراسان رضوی اعزام شدند. و پس از حصول حضور متهم در مخفیگاهش، با همکاری عوامل پلیس آگاهی مشهد، قاتل فراری که قصد فرار از مخفیگاهش را داشت، دستگیر شد.

پلیس منطقه با اشاره به اینکه متهم بازداشت شده در بازجویی های فنی و تخصصی به اعترافات خود اعتراف کرده و به حضور در محل درگیری و مشارکت در قتل مقتول اعتراف کرد و پرونده برای سیر مراحل مقدماتی به دادسرا ارسال شد و به مراجع قضایی معرفی شد. با مأموریت مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید