قاسم پور ارزشمندترین مدال طلا را کسب کرد / سوارکاری در المپیک بهتر از تیلور بود

زمان: 08:06
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1776055

اعتماد به جوانان باعث موفقیت تیم های ملی کشتی شده است.

قهرمان سابق کشتی جهان گفت: هر دو تیم ملی آزاد و غربی در جام جهانی 2021 به نتایج فوق العاده ای دست یافتند و این با اطمینان در نسل جوان به دست آمد.

فردین معصومی ، کشتی گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مصاحبه با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در مورد ارائه تیم کشتی ایران در مسابقات جهانی 2021 نروژ اظهار داشت: موفق تر تلاش کنیم ، خوشبخت تر خواهیم بود پس از المپیک ، تیم ها معمولاً جدا می شوند و مسیر کشتی را مشخص نمی کند. تیم ما هم جوانان خوبی داشت.

وی سخنان خود را اینگونه ادامه داد: بچه های بدون تردید تیم ملی کشتی با وجود جوانی و تجربه اندک در میادین بزرگ جهانی ، دست خالی برنگشتند و نمایش خوبی برای خود به جا گذاشتند تا دل مردم ایران را در این منطقه شاد کنند. این وضعیت های سخت کرونری

قهرمان 4 دوره مسابقات قهرمانی آسیا گفت: رحمان آموز خلیلی کمی بدشانسی آورد وگرنه می تواند دومین حسن یزدانی کشتی آزاد ایران باشد. محمد نهودی و عرفان الهی همچنین در برنامه ریزی کادر تیم جوانان سرآمد بودند و در مسابقات نروژ نتایج خوبی کسب کردند.

وی در مورد جوانان تیم های ملی کشتی ایران گفت: “هر دو تیم ملی آزاد و تیم های غربی در جام جهانی 2021 نتایج برجسته ای کسب کردند و این با اطمینان نسل جوان به دست آمد.” آنها باید بدانند که در هر کجا به جوانان اعتماد می شود ، نتایج خوبی به دست می آید و جوانان ایرانی می توانند ممکن و غیرممکن را انجام دهند.

نایب قهرمان سابق جام جهانی به مبارزه بزرگ 86 کیلوگرمی نروژ اعتراف کرد: در همان زمان که حسن یزدانی در فینال المپیک 2020 مغلوب دیوید تیلور شد ، رقیب آمریکایی اش نیز بر او غلبه کرد. گاهی استرس ناشی از استرس روانی باعث می شود که مبارز با وجود برتری فنی و تاکتیکی نتواند حریف خود را شکست دهد. اما این مشکل در اسلو بوجود نیامد و حسن یزدانی حق خود را گرفت و به جایگاه شایسته رسید.

پنجمین مرد المپیک 2008 پکن در مورد دو مدال طلای دیگر کاروان ایران در نروژ گفت: همه مدالها ارزشمند بودند اما کامران قاسم پور بهترین مدال طلا را کسب کرد. ما با کشتی ایرانی کامران هیجان مضاعفی را تجربه کردیم و این برای جهان بسیار خوب ثابت شد. همچنین پیش بینی کردیم که امیرحسین زارع اشتباهات خود را جبران کرده و از روحیه جنگندگی خود برای خرج اراده خود و کسب مدال طلای جهان استفاده کند.

معصومی در ادامه به نتایج خوب تیم ملی کشتی اشاره کرد و گفت: فدراسیون کشتی و کادر تیم ملی نباید در باد این عملکرد بخوابند و باید تلاش بیشتری کنند و مشکلات را برطرف کنند؛ زیرا جهان روی این رتبه سوم ایران کار می کند و سعی می کند ما را شکست دهد. با شناختی که از مدیران فدراسیون کشتی دارم ، فکر نمی کنم این جوانان آزاد شوند و کار آنها قطعاً کارساز باشد.

وی افزود: پس از بازی های آسیایی و جام جهانی باید به فکر ارتقاء رتبه خود در المپیک 2024 پاریس باشیم که البته دشوار اما غیرممکن است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید