قانون بازنشستگی مرادی را رعایت می کنیم/ از اعتراض حسینی به وزارت چیزی نشنیده ام


ساعت: 13:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۷
کد خبر: 1816425

وقتی تماشاگران در دربی به ورزشگاه بازگشتند، انگار دنیا را به من داده بودند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: درباره اعتراض کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به این وزارتخانه در بحث داوری دربی چیزی به من گفته نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاحیه اردوی رفاهی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: امکانات بسیار عالی است و خدا را شکر. خوشبختانه این برنامه امروز ساخته شد و انتخاب خوبی داشت. این امکانات اضافی بسیار ارزشمند است و من از سهم خود سپاسگزارم. در رشته ام دو و میدانی داشتیم، کمبودها و کاستی هایی داشتیم و امکانات پزشکی و اجتماعی می خواستیم. رشته ما سنگین بود و همیشه درد و استرس وجود داشت. من به کسی نیاز داشتم که با ما بیاید و بهبود یابد.

وی افزود: یکی از فلسفه های دبیر این بود که ورزشکار را راحت تر در اردو بمانند تا استرس و اضطراب کاهش یابد. فدراسیون کشتی در این موضوع پیشتاز بود و البته فدراسیون فوتبال کفاشیان این آکادمی را افتتاح کرد. ایده هایی ایجاد شده است که باید در سایر فدراسیون ها نیز اعمال شود.

سجادی همچنین تاکید کرد: فضای نیمه تمام فدراسیون بوکس طی توافقی با شرکت توسعه در اختیار فدراسیون کشتی قرار گرفت و آنها برنامه هایی برای بهره مندی از تیم های راه یافته به المپیک پاریس دارند. دسته های اصلی مسابقات هم دارند و این امکانات برای آنهاست. اردوها فشرده است و تیم ملی دوباره اردوهای خود را برگزار می کند. انسجام در فدراسیون خوب است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: برخی از فدراسیون ها امکانات محدودی دارند و ممکن است نتوانند. ما همچنین به اتاق وزن کمک می کنیم. امکانات برای همه در دسترس است و باید به روز شود. ما چندین بار بازدید کردیم و اعتراف کردیم که اتاق وزنه دارای سقف کوتاه و کم است. در این فدراسیون باید با مرادی صحبت کنیم و اگر خود فدراسیون ها پیش قدم شوند، خوشحال می شویم.

وی درباره بازنشستگی رئیس فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: از فولادساز خواستم تا زمانی که مرادی بازنشسته قانونی نشده اجازه ندهد. ما تابع قانون هستیم و متعهد است. این یک رشته المپیک است و ما به آن نیاز داریم. او در حال حاضر با حمایت این وزارتخانه مشغول به کار است.

سجادی در خصوص تکمیل ترکیب هیات مدیره باشگاه “پرسپولیس” اذعان داشت: تحقیقات برای شناسایی افراد توسط اعضای هیات مدیره ادامه دارد. شکل جدید انتقال مستلزم افرادی است که دید کاملی از اقتصاد در هیئت دارند یا نیاز به مشورت در باشگاه دارند. در حال حاضر دو تیم محبوب و ملی پوش داریم و باید شرایط انتقال را به بهترین نحو طی کنیم تا 51 درصد به مردم منتقل شود.

وی در این خصوص گفت: در خدمت دو باشگاه و مدیران آنها هستم و درب دفتر ما همیشه بدون نوبت به روی آنها باز است. از ساعت 6 صبح تا پاسی از صبح تلفنی هستیم. با رفتن یکی از اعضا، مدیرعامل و باشگاه را تنها نمی گذاریم.

وزیر ورزش و جوانان درباره دربی 98 اظهار داشت: دربی خوب بود و اعتراضاتی به داوری وجود داشت. اینها همیشه سوال قضاوت است و از منظر مدیریتی می توانم بگویم هر چقدر هم که تاج حاکم شود و بیننده برگردد، خوشحالم و انگار دنیا را به من دادند.

سجادی در نهایت به این سوال پاسخ داد خبرنگار ورزشی دانا وی گفت: من در مورد اعتراضات سیدجلال حسینی به وزارتخانه چیزی نشنیده ام و شایسته نیست در این باره صحبت کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید