قاچاق، آلودگی و پارچه های فرسوده؛ سه مشکل پایتخت


ساعت: 14:52
تاریخ انتشار: 1401/01/08
کد خبر: 1818222

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: ترافیک، آلودگی هوا، فراگیر شدن پارچه های فرسوده و کمبود و فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی از مشکلات اصلی کلانشهر تهران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر امانی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز گفت: کلانشهر کلانشهر تهران در سال 1400 در طول عمر کاری نمایش های پنجم و ششم به دو قسمت تقسیم می شود.
وی با انتقاد از ارائه شورای پنجم شهر تهران گفت: به همین دلیل وارد حوزه مدیریت شهری شده و به صورت داوطلبانه به شورا پیوسته ایم تا در خدمت، توسعه و چاره اندیشی برای مشکلات کلان شهر تهران باشیم.
یکی از اعضای شورای شهر تهران در خصوص ارائه شورای ششم در سال 1400 گفت: بسیاری از این شوراها زمان زیادی را صرف امور داخلی کردند و بعدها حرکت خود را آغاز کردند. همچنان معتقدم شورا و شهرداری هنوز به اولویت های اصلی خود نرسیده اند.»

امانی تقویت ناوگان حمل‌ونقل عمومی، مقابله با ترافیک، آلودگی هوا و بافت‌های فرسوده را از اولویت‌های مهم مدیریت شهری تهران برشمرد و خاطرنشان کرد: در حالی که بخشی از توان شهرداری در حال حاضر صرف آسیب‌های اجتماعی می‌شود، اما عمده‌ترین اولویت در این زمینه است. دولت و شهرداری باید مشارکت داشته باشند.
وی تاکید کرد: شهرداری تهران در سال 1401 باید در مجموع 180 هزار خانه در تهران بسازد اما مشخص نیست با چه سازوکار، روش و منابع اعتباری این امر محقق می شود.
یکی از اعضای شورای شهر تهران ادامه داد: اگرچه در بودجه 1401 شهرداری تهران منابع اعتباری خوبی برای حمل و نقل عمومی و ترافیک پیش بینی شده و در صورت تامین می توان شاهد اتفاقات خوبی بود، اما در نیمه دوم سال 1400 اقدامات و در این زمینه انجام شد. حرکات مورد انتظار بود. «بیایید شاهد عرصه باشیم.

امانی گفت: بنابراین در مجموع عملکرد شورای ششم شهر تهران را متوسط ​​ارزیابی کردیم و به شخصه فکر می کنم تا کنون عملکرد خوبی نداشته ایم، بنابراین از مردم تهران بابت کوتاهی های صورت گرفته در شورا عذرخواهی می کنیم. امیدوارم در سال 1401 کمبودهایی وجود داشته باشد. ” جبران شود.
انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید