قبرس شمالی، ارمنستان و تایلند


ساعت: 18:41
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808870

کشورهای نزدیک به ایران از محبوب ترین مقاصد برای سفرهای خارجی هستند. کشورهای جذابی مانند قبرس شمالی، ارمنستان و تایلند به ایران و آسیا نزدیک هستند که در حال بررسی آنها هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کشورهای نزدیک به ایران از محبوب ترین مقاصد برای سفرهای خارجی هستند. کشورهای جذابی مانند قبرس شمالی، ارمنستان و تایلند به ایران و آسیا نزدیک هستند که در حال بررسی آنها هستیم.

خوشبختانه در اطراف کشورمان ایران کشورهای زیادی وجود دارند که از نظر گردشگری جذاب هستند. این کشورها به دلیل نزدیکی به ایران به هزینه پرواز کمتری نیاز دارند. این امر سفر شما را ارزان تر می کند. از جمله کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان، امارات متحده عربی و شهر دبی در قبرس شمالی هستند. تایلند نیز یکی از محبوب ترین مقاصد آسیایی برای ایرانیان است.

با توجه به اینکه کشورهایی مانند ترکیه و امارات را اکثر مردم می شناسند، در این مقاله به کشورهای زیبای قبرس شمالی، ارمنستان و تایلند می پردازیم. همچنین می توانید در شرکت هواپیمایی مهرپرواز تور یکی از این مقاصد را با قیمت پایین رزرو کنید.


599295fb 482d 49c2 af89 ec74136090f7 خبر خاکستری


سواحل قبرس شمالی


سفر به قبرس شمالی

قبرس شمالی کشوری ترک زبان در استانبول است که در دریای مدیترانه واقع شده است. جزیره قبرس در دریای مدیترانه در جنوب ترکیه قرار دارد و در واقع از دو کشور قبرس شمالی و قبرس جنوبی تشکیل شده است. مردم قبرس شمالی به زبان ترکی و مردم قبرس جنوبی به زبان یونانی صحبت می کنند. فرهنگ قبرس شمالی ترکیبی از ترکی، یونانی و خاورمیانه است که در موسیقی، غذا و مکان های تاریخی آن مشهود است..

بندر گیرنه در ساحل شمالی دارای یک قلعه جالب و یک بندر زیبا و همچنین یک موزه کشتی شکسته است که قدیمی ترین کشتی تجاری را نشان می دهد که مربوط به حدود 300 سال قبل از میلاد است. Gazimagusa دارای چندین استراحتگاه توریستی مدرن است که اقامتگاه های لوکس و شنا یا غواصی ایمن در دریای مدیترانه را ارائه می دهند. می توان گفت بندر زیبای گیرنه محبوب ترین مقصد گردشگری قبرس شمالی است.

این باعث می شود بسیاری از نقاط دیدنی تاریخی برای کسانی که به اندازه کافی ماجراجو هستند ارزش بازدید داشته باشند. به عنوان مثال، قدمت Gazimagus در ساحل شرقی به 285 قبل از میلاد برمی گردد. دیوارهای قرون وسطایی هنوز برپا هستند و بقایای برخی از ساختمان های باستانی در شهر قدیمی دیده می شود..

طبیعت سرسبز قبرس شمالی، آثار تاریخی و هتل های جذاب این کشور بهترین سفر برای شماست. قبرس شمالی دقیقاً زیر ترکیه در نقشه، در کنار قبرس جنوبی، در دریای مدیترانه قرار دارد.

داخل هستی؟ تور قبرس شمالی نوروز 1401 در شهر گیرنه می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری مانند قلعه گیرنه، صومعه نوربرتین، سواحل گیرنه، کاخ St. هیلاریون و کلیسای بلاپیس و در شهر فاماگوستا جاذبه های گردشگری جالبی مانند مسجد لالا پاشا و سواحل فاماگوستا. همچنین می توانید از مسجد سلیمیا، کاروانسرای بویوک خان و مسجد حیدر پاشا و سایر مکان های تاریخی در شمال نیکوزیا دیدن کنید.


f733d2e3 6046 4c72 84a4 89e5f997f07e خبر خاکستری


میدان جمهوری ارمنستان


سفر به ارمنستان

با تفاوت آسیا و اروپا، ارمنستان می تواند یکی از آخرین مرزهای کره زمین برای کوله گردها باشد. از قله های کوهستانی پوشیده از برف آن در قفقاز گرفته تا بسیاری از صومعه های قرون وسطایی که به خوبی حفظ شده اند، بازدید از ارمنستان اغلب در فهرست سفرها نیست.

شما می توانید از بسیاری از بناهای تاریخی، مکان ها و بناهای مذهبی پراکنده در سراسر کشور مانند کلیساها دیدن کنید. مناظر شگفت انگیز ارمنستان به سمت کوه های صخره ای و دره های عمیق برای پیاده روی، دوچرخه سواری یا خارج از جاده عالی است..

علاوه بر این، ارمنی ها دوست دارند در کافه ها با بازدیدکنندگان صحبت کنند، به خصوص برای تمرین انگلیسی خود که می تواند تجربه جالبی باشد.

از جاذبه های گردشگری ارمنستان می توان به میدان آزادی در ایروان، میدان جمهوری در ایروان، هزار پله ارمنستان (آبشار)، خیابان ابوویان، خانه اپرا، مجسمه مادر، موزه تاریخ ارامنه، بنای یادبود نسل کشی ارامنه و صومعه گوگارد اشاره کرد.

ما در آژانس هواپیمایی مهرپرواز ارائه می دهیم تور ارمنستان نوروز 1401 ما شرایطی را فراهم می کنیم تا با کمترین قیمت از سفر نهایت لذت را ببرید. لیست قیمت تور ارمنستان را در اختیار شما قرار می دهیم تا با توجه به بودجه مورد نظر خود بهترین را انتخاب کنید.


7237849b 39e8 414e 9402 8a2ef0c0ef8e خبر خاکستری


معابد تایلند


سفر به تایلند

تایلند دارای صنعت گردشگری قوی است و به عنوان دروازه ورود به آسیای جنوب شرقی شناخته می شود. تایلند دارای فرهنگی زیبا و دلپذیر است. غذاهای تایلندی نیز در سرتاسر جهان محبوب هستند و می توانید آن را در تایلند امتحان کنید.

تایلند به دلیل زیرساخت های توسعه یافته توریستی و همچنین جامعه بزرگ مهاجران یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در آسیا است. بسیاری از مسافران از تایلند به عنوان نقطه شروع سفر به آسیای جنوب شرقی استفاده می کنند. زیرا این کشور دارای اینترنت خوب، هتل های عالی و غذای خوب است و همچنین گزینه های حمل و نقل مختلف مانند پرواز، اتوبوس و قطار در تایلند به راحتی قابل دسترسی است.

تایلند شهرهای معروف زیادی برای بازدید دارد. از جمله این شهرها می توان به بانکوک، پاتایا، پوکت و غیره اشاره کرد. از جاذبه های گردشگری تایلند می توان به معابد تاریخی بانکوک، کاخ بزرگ بانکوک، رستوران های تایلندی، سواحل زیبای تایلند، جزیره پوکت، جزیره فی فی، پارک های ملی و شهرهای تاریخی اشاره کرد.

با پکیج میتونید تور تایلند نوروز 1401 از آژانس هواپیمایی مهرپرواز به تایلند ارزان سفر کنید. بسیاری از افرادی که قبلا به تایلند سفر کرده اند دوست دارند دوباره به اینجا بیایند، بدون شک این کشوری است که شما عاشق آن خواهید شد زیرا قدم زدن در این سرزمین بودایی، جنگل های بارانی و سواحل سرسبز آن شما را به بازگشت به این سرزمین علاقه مند می کند.


بهترین قیمت تورهای داخلی و خارجی با شرکت هواپیمایی مهرپرواز

آیا آماده اید تا یک سفر هیجان انگیز برای خود بسازید؟! از طریق شرکت هواپیمایی مهرپرواز می توانید امن ترین خدمات مسافرتی را دریافت کنید. اکنون می توانید خرید کنید تورهای داخلی و خارجی ارزان پسندیدن تور ترکیه، تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی و تور مارماریس به زیباترین نقاط جهان سفر کنید. علاوه بر این، با خرید تورهای لحظه آخری از پیشنهادات ویژه بهره ببرید و با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز سفری مطمئن داشته باشید. تلاش ما در آژانس مهرپرواز این است که بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت برای شما مسافران عزیز ارائه دهیم. تورهای خارجی و داخلی می توانید از خدمات آنها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 02188507190 تماس بگیرید و یا به آدرس زیر مراجعه کنید.


www.mehrparvaz.com

دیدگاهتان را بنویسید