قبل از دربی اتفاق عجیبی در رختکن استقلال رخ داد

تغییر مدیریت و البته مشکلات جدی مالی در فصل جاری باعث گلایه مربیان و بازیکنان استقلال از این مشکل شده و در هفته های اخیر بارها این مشکل را یکی از دلایل اصلی ناکامی این تیم در کسب عنوان قهرمانی عنوان کرده اند. اما با آن حضور روز گذشته مدیران استقلال بخشی از مبلغ قرارداد را به حساب او واریز کردند تا آبی ها با روحیه بهتری به دربی بیایند.

مدیریت باشگاه استقلال که در صدد تسویه حساب با طلبکارانی چون آندره آ استراماچونی، لئوناردو پادوانی، سیداحمد موسوی و … است، روز گذشته حدود 7 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کرد تا روحیه مضاعف برای دیدار با پرسپولیس داشته باشند. بودن و رسیدن به قهرمانی که البته نشد.

7 درصد به بازیکنان استقلال پرداخت شد در حالی که یک روز قبل گفته می شد با کمک بانک شهر باید 15 درصد به آنها پرداخت شود اما این اتفاق نیفتاد و این مشکل باعث شد تا حجت کریمی، مدیرعامل این باشگاه. ، تصمیم بگیریم آنچه را که برای بازیکنان اتفاق افتاده توضیح دهیم.

اتفاق عجیبی دیروز قبل از بازی فینال جام حذفی و در حالی رخ داد که مدیرعامل باشگاه استقلال به همراه علی امیری و به درخواست جمعی از بازیکنان قصد داشت وارد رختکن این تیم شود و در مورد مشکل این تیم توضیح دهد. پرداخت های صبح چهارشنبه و پول در حساب .از طرف کادر فنی از وی خواسته شد تا مدتی صبر کند تا بازیکنان تعویض شوند که مدتی طول کشید.

در ادامه یکی از اعضای کادر فنی از حجت کریمی خواست که پس از پایان بازی به رختکن برگردد و در مورد مشکلات مالی با بازیکنان صحبت کند که این موضوع باعث ناراحتی مدیرعامل باشگاه استقلال شد و او به همراه علی امیری، قائم تویی از رختکن خارج شد. اتاق

اگرچه بسیاری از آبی پوشان پس از مشاهده چنین اتفاقی از حجت کریمی خواستند رختکن را ترک نکند و درباره اظهاراتش در خصوص مسائل مالی و پرداخت هفت درصد توضیح دهد اما این اتفاق نیفتاد و او تصمیم به خروج گرفت.

ظاهرا ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال به حضور یکی از عوامل اجرایی باشگاه در رختکن اعتراض کرده و به همین دلیل چنین مشکلی به وجود آمده و در نهایت منجر به خروج حجت کریمی از رختکن شده است. یک مرز جدید در رختکن آبی پوش قبل از دربی ظاهر شد.

دیدگاهتان را بنویسید