قبل از سفر به کیش حتما این کتاب ها را مطالعه کنید


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: 1401/01/11
کد خبر: 1818713

کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران است. زمانی که پروژه های تفریحی کیش شروع شد، مجبور شدند جزیره کیش را به شهری شبیه دبی در خاورمیانه تبدیل کنند. الان هم این جزیره گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران است. زمانی که پروژه های تفریحی کیش شروع شد، مجبور شدند جزیره کیش را به شهری شبیه دبی در خاورمیانه تبدیل کنند. الان هم این جزیره گزینه بسیار مناسبی برای تفریحات مختلف است.

اگر به قیمت بلیط تهران به کیش نگاه کنید متوجه می شوید که برای سفر به کیش باید هزینه زیادی پرداخت کنید. بنابراین، چه بهتر که از سفر خود بیشترین بهره را ببرید. بنابراین توصیه می شود قبل از سفر به کیش برای سفر با اطلاعات کامل کتاب های مربوط به آن را مطالعه کنید. پرواز مستقیم کیش به تهران بهتر است یا پرواز بوشهر به تهران؟ از کدام جاذبه ها دیدن کنیم؟ جزیره کیش چند سال دارد؟ فرهنگ ساکنان جزیره چگونه است؟ برای یافتن پاسخ سوالات خود باید کتاب های زیر را مطالعه کنید.


جزیره کیش و دریای پارس مجموعه ای از شرایط طبیعی، جغرافیایی و تاریخی

جزیره کیش و دریای پارس: مجموعه شرایط طبیعی، جغرافیایی، تاریخی کتابی جامع و کامل درباره جزیره کیش است. این کتاب توسط ایرج افشار سیستانی به زبان فارسی نوشته شده است. کتاب جزیره کیش و دریای پارس: مجموعه شرایط طبیعی، جغرافیایی و تاریخی توسط دنیای مدرن و در 526 صفحه منتشر شده است. همانطور که می توانید حدس بزنید در این کتاب بی ادبی جزیره کیش را درک خواهید کرد.

با کمک جزیره کیش و دریای پارس: مجموعه ای از شرایط طبیعی، جغرافیایی، تاریخی اطلاعات مفید زیادی در مورد شرایط طبیعی، جغرافیایی و تاریخی کیش به دست خواهید آورد. در واقع، اکثر مسافران با وجود پرداخت هزینه های گزاف برای بلیط های تهران-کیش، همچنان هزینه های زیادی را برای خرید پرواز از بوشهر به تهران برای بازگشت پرداخت می کنند. اما آنها بدون شناخت کافی از تاریخ و فرهنگ کیش به این سفر می روند. با کمک کتاب جزیره کیش و دریای پارس: مجموعه ای از شرایط طبیعی، جغرافیایی و تاریخی می توانید این جزیره را بهتر درک کنید و آن را عمیقاً درک کنید.


5fed4c67 cf9b 40fc 9ed4 23d0c884d8dc خبر خاکستری


رزرو در جزیره کیش

کتاب جزیره کیش توسط وحید مازندرانی از نویسندگان نامدار معاصر نوشته شده است. این کتاب از نظر موضوعی شباهت زیادی به کتاب جزیره کیش و دریای پارس: مجموعه ای از شرایط طبیعی، جغرافیایی و تاریخی دارد. این کتاب توسط انتشارات یغما منتشر شده است.

در این کتاب موقعیت جغرافیایی، اقلیم، شرایط محیطی، طبیعت، پوشش گیاهی، فرهنگ انسانی و اقلیم کیش به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. با کمک کتاب جزیره کیش نوشته وحید مازندرانی می توانید با شناخت بیشتر و بهتر به جزیره کیش بروید. به این ترتیب او را در جزیره کیش خواهید شناخت. به این ترتیب سفر شما غنی و پربار خواهد بود.


جزیره کیش: مروارید خلیج فارس

جزیره کیش: مروارید خلیج فارس را ایرج افشار سیستانی نیز نوشته است. این کتاب توسط انتشارات هیرمند در تیراژ 3000 نسخه منتشر شده است. کتاب قبلی ایرج افشار سیستانی که به آن اشاره کردیم حدود 500 صفحه بود. بنابراین خواندن در مورد مسافرانی که برای تفریحات مختلف قصد سفر به کیش را دارند می تواند خسته کننده باشد.

به همین دلیل چند سال پس از انتشار کتاب قبلی خود، کتاب دیگری درباره ویژگی های فرهنگی، اقتصادی، طبیعی و تاریخ کیش نوشت. این کتاب 144 صفحه دارد و خواندن آن برای مسافران بسیار راحت تر از کتاب قبلی خواهد بود. در این کتاب به اختصار به بخشهای مختلف اشاره شده است و توضیح خاصی در آن وجود ندارد. به همین دلیل مخاطبان آن عام است و خوانندگان به خواندن آن تشویق می شوند.


کتاب سفر به کیش علی بابا

جلد دوم مجموعه سفرنامه های علی بابا با عنوان سفر به کیش منتشر شد. کیش جزیره بسیار زیبایی است که هر از گاهی باید خاک آن را دید. علی بابا یکی از معروف ترین مکان های گردشگری ایران است. حتی قیمت بلیط تهران به کیش در علی بابا نسبت به سایر موسسات کمتر است.

شما می توانید هر پروازی از علی بابا از جمله بوشهر تهران را در هر زمانی دریافت کنید. این مجموعه با توجه به تجربه و تجربه علی بابا در برگزاری تورهای مختلف به جزیره کیش، تصمیم گرفت کتابی جامع درباره سفر به کیش منتشر کند. این کتاب اطلاعات بسیار جامعی در مورد جزیره کیش در اختیار گردشگران قرار می دهد. لازم به ذکر است که این کتاب از نظر نوع نگارش برای مسافران نوشته شده است.


5a528ee7 19a3 428d b94c 38ef44366f6d خبر خاکستری

یعنی به جای پرداختن به مردم شناسی یا اقلیم جزیره، به طور خلاصه به این موضوعات پرداخته شده و بیشتر جنبه های گردشگری کیش مطرح می شود. بنابراین مطالعه این کتاب برای مسافرانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. حتی بهتر است این کتاب را از سایت های مختلف روی موبایل خود دانلود کنید و در طول سفر به آن مراجعه کنید تا چیزی از دست ندهید.

در نهایت باید گفت که یادگیری بهترین راه برای آشنایی با شهرهای دیگر است. پس قبل از سفر، شهری که در آن سفر می کنید را با دقت مطالعه کنید. با این کار ساده، سفر شما به یک تجربه غنی و با ارزش تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، دیدن هیچ جاذبه ای را فراموش نخواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید