قبول دارم که در مورد مدیرعامل پرسپولیس اشتباه کردم

قبول دارم که در مورد مدیرعامل پرسپولیس اشتباه کردم

حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی نظرات جالبی درباره وضعیت تیم ملی ایران و پرسپولیس دارد. حرفه های جدید عالی را در زیر بخوانید:

* تیم ملی در ورزشگاهی مملو از تماشاگر که هوادار نداشت در خانه حریف به مصاف کره رفت. اگر دو تیم مساوی بودند، ایران شکست نمی خورد. خدای نکرده تیم ملی بتواند در بازی بعدی لبنان را شکست دهد و در گروه الف صدرنشین شود. فوتبال یک روز غم و یک روز شادی دارد. یک روز باخت و یک روز پیروزی. بچه ها در سئول با جان و دل بازی کردند.

* اینکه بعد از باخت به دنبال مربی جایگزین باشیم کار درستی نیست. در هر صورت همه اینها یک پیروزی است و این اولین شکست ملی پوشان از اسکوچیچ است. اگر در اولین شکست مربی عوض کنیم مثل فوتبال عرب می شویم و این اصلا درست نیست. کره جنوبی مقابل ایران خوب بازی کرد و پیروز شد. هیچ کس در تیم ما کار اشتباهی انجام نداد.

* نظرات کارشناسان در این زمینه متفاوت است و دیدگاه های متفاوتی را در این زمینه می بینیم در حالی که من به شدت مخالف مربیان خارجی هستم و ترجیح می دهم از مربیان ایرانی استفاده کنم. مربی داخل سالن بهتر با بازیکنان ارتباط برقرار می کند. در تیمی که 60 درصد با احساسات بازی می کند.

* پرسپولیس قهرمان می شود اما اگر دوم شود اتفاق خاصی نیفتاده است. این تیم در پنج سال اخیر به جوایزی دست یافته است که کمتر تیمی در دنیا به آن دست یافته اند. کسب یک قهرمانی برای پنج سال متوالی چیز مشترک زیادی نیست. فوتبال رشته ای نیست که یک تیم بتواند به راحتی قهرمانی اش را تکرار کند. پرسپولیس کار بزرگی کرد و امسال هم می تواند قهرمان شود. فکر می کنم همه اعضای تیم پرسپولیس دارند فداکاری می کنند.

* یحیی گل محمدی یکی از بهترین مربیان فوتبال کشور و حتی جهان است و چیزی جز بهترین دنیا نیست. کادر فنی پرسپولیس هم همینطور است و همبستگی خوبی دارد. این کادر پس از سال ها استفاده از مربیان خارجی که جدایی آنها ما را با مشکل مواجه کرده است، توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و خود را ثابت کند. گل محمدی در قبال مسئولیتش به عنوان سرمربی و همچنین پرسپولیسی بودنش احساس مسئولیت می کند.

* گل محمدی هم انسان است و همه گاهی کمتر عواطف انسانی را حمل می کنند. هیچکس به اندازه گل محمدی و دستیارانش مشکلات فنی تیم را دور نمی زند و همه پیشکسوتان از آنها حمایت می کنند. مربیان پرسپولیس زحمت می کشند و نمی دانیم شرایط آنها چگونه است. من خودم نسبت به انتخاب درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس و بی سابقه بودن آن انتقاد داشتم اما او برای باشگاه کار می کند. نباید زود قضاوت کرد و من در این مورد اشتباه کردم.

دیدگاهتان را بنویسید