قتل یک زن 23 ساله و فرزند یک ساله اش در خانه

قتل یک زن 23 ساله و فرزند یک ساله اش در خانه

روز جدید : حوالی ساعت 12 ظهر یکشنبه 21 مرداد، قتل هولناک زن 23 ساله و فرزند یک ساله اش به نام ارسلان گزارش شد. در تحقیقات مشخص شد این زن جوان و فرزند یک ساله اش به طرز وحشیانه ای با چاقو سر بریده شده اند.

چاقویی کشف شد که شوهر زنی با آن همسر 23 ساله و فرزند یک ساله خود را کشت.

صادقی دادستان شهرستان بهارستان در خصوص قتل یک زن جوان و فرزند یک ساله اش گفت: شوهر این زن جوان با همسرش تماس گرفت و با جواب ندادن زن به خانه رفت و متوجه شد. اجساد خون آلود زن جوان و کودک یک ساله اش که بلافاصله با پلیس تماس گرفتند و جنایت هولناک را گزارش کردند.

صادقی بیان کرد: شوهر این زن به دلیل ترس از دیدن صحنه قتل همسر و فرزندش به خانه رفت و در تحقیقات در محل قتل، چاقویی کشف شد که قاتل با استفاده از آن اقدام به کشتن 23 نفر کرده بود. -زن یک ساله و کودک یک ساله فرزندش.

با بازجویی از شوهر این زن، شکی در مظنون بودن قتل وجود نداشت و با بررسی دوربین ها و اقدامات پزشکی قانونی در تلاش برای یافتن قاتل هستیم.

دادستان بهارستان خاطرنشان کرد: شوهر این زن در بازجویی های انجام شده اظهار داشت که بین وی و همسرش اختلافی وجود نداشته است. بنابراین باید تا تکمیل اطلاعات و نتایج بررسی های DNA منتظر ماند.

وی با اشاره به اینکه هنوز از جزئیات این حادثه هولناک اطلاعی در دست نیست، گفت: تحقیقات به طور قطع تا دستگیری عاملان این قتل مهیب ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید