قتل یک پزشک در کلینیک زیبایی با تیراندازی

قتل یک پزشک در کلینیک زیبایی با تیراندازی

روز جدید دکتری که مادر دو فرزند است در کلینیک زیبایی خود به ضرب گلوله مرد جوانی کشته شد.

بعدازظهر پنجشنبه 13 خردادماه صدای تیراندازی پیاپی در یک کلینیک زیبایی در منطقه یوسف آباد به مراکز فوریت های پلیسی 110 رسید.

با اعلام این خبر، ماموران کلانتری 125 یوسفد و تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه میشم حسین پور؛ بازپرس تخصصی قتل های شعبه چهارم دادسرای جنایی در محل حاضر شد و مراحل مقدماتی را آغاز کرد.

تیم جنایی پس از مراجعه به کلینیک زیبایی با جسد خون آلود زن و مرد جوانی مواجه شدند که مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

در اولین اقدام تیم جنایی برای معاینه اجساد متوجه شدند زن جوان مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته و مرد جوان نیز از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

در تحقیقات پلیسی مشخص شد مرد جوان پس از مراجعه به کلینیک زیبایی در اتاق انتظار پس از مشاجره لفظی به مقتول شلیک و سپس با تفنگ خودکشی کرد. این در حالی بود که منشی شاهد ماجرا بود.

منشی وحشت زده کابینه بلافاصله مورد هدف تحقیقات قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد مقتول که به عنوان متخصص زیبایی در کابینه کار می کرد، مادر دو فرزند بوده و از همسرش طلاق گرفته است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد قاتل به دلیل اختلافات مالی به زن جوان شلیک کرده و یک سال پیش با مقتول ملاقات کرده است.

در ادامه کارآگاهان دریافتند قاتل چند روز قبل از جنایت به درمانگاه مقتول دیگری در منطقه پاسداران مراجعه کرده و پس از مشاجره لفظی وی را تهدید کرده است.

با دستور بازپرس تخصصی قتل، شعبه چهارم دادسرای جنایی، اجساد برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی فرستاده شد و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید