قدرت بلامنازع جمهوری اسلامی، غرب را پای میز مذاکره قرار داده است

ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۶
کد خبر: 1806073

ناصر موحد گفت: غربی ها و نظام سلطه هرگز با پرچم صلح پای میز مذاکره نمی آیند، بنابراین بزرگترین منبع مذاکره که امروز آنها را بر سر میز مذاکره می نشیند، نیروی بلامنازع جمهوری اسلامی ایران است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; احمد ناصری موحد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه صبح امروز در جمع مدیران سیاسی بسیج گفت: روزی روزگاری در این کشور تابلوهایی مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع ایرانی و سگ وجود داشت. آنها حق داشتند وحشیانه رفتار کنند.

وی تصریح می کند: پهلوی به عنوان دست نشانده آمریکایی ها و ژاندارم های منطقه پس از روی کار آمدن حزب کارگر انگلیس و خروج از فارس با رویکرد سیاسی طرح نیکسون با دو رکن به دنبال دستیابی به اهداف و منافع آمریکا بود. خلیج فارس و از ایالات متحده جایگزین شد.

ناصر موحد رویکرد دوم پهلوی را به فرهنگ تشریح کرد و افزود: جایگزینی اسلام آمریکایی با اسلام ناب اسلامی رویکرد دوم فرهنگ بود، همان سیاستی که امروز در کشورهای حاشیه خلیج فارس و مسلمانانی که به فکر مبارزه هستند و با استکبار در آنها دنبال می شود. وجود ندارد و در این کشورها 34 پایگاه نظامی نظام سلطه ساخته شده است.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: سومین ماموریت اقتصادی شاه در حوزه اقتصادی بود و این مدل همچنان در کشور وجود دارد و خام فروشی است که هر چقدر هم پیشرفت کنیم می تواند از این مشکل خلاص شود. “

ناصری موحد افزود: تنها حکومتی که دست نشانده و منصوب بیگانگان بود، پهلوی بود، هرچند قاجار ظالم بود اما دست نشانده نبود و تقریباً دو سوم کشور را در اواخر قاجار و دوران پهلوی از دست دادیم.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: امروز بزرگترین قدرت منطقه ای بدون وابستگی به سایر نیروها جمهوری اسلامی ایران است و این اقتدار از طریق سه مولفه مردمی اسلام و ولایت فقیه به دست آمده است.

وی گفت: من راحیل را با سه هدف سرنگونی دیکتاتوری، تشکیل حکومت اسلامی و آماده کردن انقلاب برای تحویل آن به صاحب اصلی خود حضرت بقیة الله، رهبری نهضت انقلاب اسلامی دارم و اکنون در گام دوم تشکیل یک انقلاب هستیم. دولت اسلامی بیایید گام سوم باشیم.

فرهنگ و رسانه ها دلایل اصلی فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بودند

فرمانده سپاه تربت حیدریه فرهنگ و رسانه را دو عامل اصلی فروپاشی شوروی برشمرد، بیایید شرق را در ورطه تجزیه و تبلیغات رسانه ای او غوطه ور کنیم.

وی گفت: امروز دستوری که برای ایران پیچید و اعلام کرد در چهل سال گذشته هر تحریمی که علیه نظام اسلامی اعمال کردیم شکست خورده است و تنها رویکردی که می تواند ما را به اهدافمان برساند فروپاشی از درون است. “

فرمانده سپاه تربت حیدریه در ادامه به اعترافات آمریکایی ها به قدرت مسلم جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: ما می توانیم در مقابل آمریکا بایستیم، پیروز شویم و پیشرفت کنیم.

ناصری موحد گفت: آمریکایی ها هر مدلی از جمله قتل، تحریف، تجزیه طلبی، شورش، توطئه، تحریم، تخریب و جنگ را ساختند، اما شکست خوردند و اکنون به جایی رسیده است که سازمان تروریستی آمریکا اعلام می کند که ما با آن جنگ نداریم. هر کشوری. و ما فقط در صورتی پاسخ خواهیم داد که کشوری منافع ما را نقض کند.

وی افزود: غربی ها و نظام سلطه هرگز با پرچم صلح پای میز مذاکره نمی آیند، بنابراین بزرگترین منبع مذاکره که امروز آنها را بر میز مذاکره نشسته، نیروی بلامنازع جمهوری اسلامی ایران است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید