قدردانی سردار سلیمانی از زحمات بسیجیان


ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1914112

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با صدور بیانیه ای از زحمات شبانه روزی بسیجیان در هفته بسیج امسال تقدیر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پیامی با قدردانی از زحمات بسیجیان در هفته بسیج امسال تاکید کرد: با همت و تلاش شما برادران و خواهران بسیجی در روستاها و شهرهای مختلف کشور کشور و در قالب به اقشار مختلف جامعه، هفته بسیج امسال، با شور و شوق. و نشاطی بیش از همیشه و با نگاهی متحول کننده همچون گوهری درخشان توانست برگ زرین دیگری را در تاریخ بسیج رقم بزند.

متن پیام سردار سلیمانی به شرح زیر است:

به نام خدا

و لتهانو و لا تهذنوا و شما مؤمنین

بسیجیان امام روح الله علیه السلام

بیش از 3 سال از آخرین اجتماع مردمی و دیدار مردمی بسیج مردمی با نایب السلطنه امام زمان (عج) به دلیل بیماری مخوف کرونا می گذرد و در هفته بسیج امسال موفقیت دیدار حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) MDZ) مخلسان بسیجی در میسور تأسیس شد.

وی در ابتدا یاد و خاطره شهدای گرانقدر کشورمان به ویژه زمرد درخشان بسیجیان انقلاب اسلامی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همچنین شهادت شهدای گمنام اما شناخته شده در راه مبارزه را گرامی داشت. شورشیان آمریکایی صهیونیستی اخیر که جان خود را فدای اسلام کردند. تبریک می گویم

با همت و تلاش شما برادران و خواهران بسیجی در روستاها و شهرهای مختلف کشور و در قالب اقشار مختلف جامعه، امسال هفته بسیج با صلابت و نشاط بیشتر و با نگاهی تحول آفرین همچون گوهری درخشان ، توانسته برگ زرین دیگری در تاریخ بیافریند.

سه استراتژی؛ جهاد ایجاد امید، جهاد خدمت و جهاد تبیین به عنوان موتور محرکه بسیج در تحقق اهداف والای نظام جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب اسلامی ترسیم شده است. دیدگاهی قابل ستایش

و در این دیدار بی شک سخنان امام و مقتدای بسیجیان چراغ راه آینده و نصایح پدرانه معظم له نیز مایه مباهات و دلگرمی همه ماست.

اینجانب به عنوان خدمتگزار بسیجیان سازمان بسیج مستضعفین از تمامی زحمات و زحمات خالصانه شما صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و دست تک تک شما عزیزان را می بوسم.

سرتیپ گلمرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

دیدگاهتان را بنویسید