قدم های پوتین در دردسر باشگاه ایرانی

قربان بردیف سرمربی روسی الاصل که از ابتدای فصل روی نیمکت تراکتور نشست و نتایج نسبتا خوبی کسب کرد، ناگهان تصمیم به ترک این تیم گرفت و به همراه این تیم راهی ترکیه شد.

بردیف در مصاحبه ای که انجام داد اظهار داشت که کشورش روسیه به او نیاز دارد و احساس می کند باید به کمک کشورش برود. اما داستان واقعی چیست؟

بردیف همیشه روابط خوبی با دولت روسیه داشته است. او روابط نزدیکی با ولادیمیر پوتین دارد و دوستی دیرینه ای با دستیار ویژه پوتین رستم مینیخانوف دارد. بردیف در همین رابطه به تراکتورسازی اعلام کرد که مینیخانف از او خواسته هدایت یکی از تیم های لیگ برتر روسیه را بر عهده بگیرد و به همین دلیل این مربی قصد جدایی از تراکتور را دارد.

دستیار ویژه پوتین 5 سال پیش که قربان بردیف به تیم روستوف رفت، خواستار بازگشت او به باشگاه روبین کازان شد و با توجه به محبوبیت این مربی روسی در بین هواداران روبین، دوباره هدایت این تیم را برعهده گرفت.

حالا پشت پرده جدایی بردیف از تراکتورسازی و بازگشتش به فوتبال روسیه، همین مرد و دوست نزدیک پوتین پنهان شده است. بردیف که نمی خواست رئیس جمهور روسیه با او قهر کند تصمیم گرفت تراکتورسازی را ترک کند و هدایت یکی از تیم های این کشور را بر عهده بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید