قراردادهای بیمه اضافی برای جانبازان به 10000 افزایش یافت


ساعت: 09:46
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819380

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به افزایش تعداد طرفین قرارداد بیمه تکمیلی ایثارگران با بیمه روز گفت: تعداد قراردادهای بیمه روز از 5 هزار نفر در هر واحد افزایش یافته است. 10000.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود پاکدل در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف به برگزاری مناقصه برای واگذاری پرونده های بیمه ای به ایثارگران شد، گفت: «بیمه روز» در چند سال اخیر برنده این مناقصه شده است.

وی با بیان اینکه بیمه دی چندین سال است که خدمات بیمه ای جانبازان را ارائه می کند، افزود: در سال های گذشته بنیاد شهید و امور ایثارگران با مشکل نقدینگی مواجه بوده که نهادها و پیمانکاران قرارداد خود را با بیمه دی لغو کرده اند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امسال وضعیت بسیار بهتر از گذشته شده است گفت: تعداد مراکز طرف قرارداد با بیمه روز در حال افزایش است.

وی در خصوص افزایش تعداد طرفین قرارداد ایثارگران با بیمه الکترونیک گفت: تعداد طرفین قرارداد بیمه الکترونیک از 5 هزار نفر به 10 هزار نفر افزایش یافته است.

پاکدل گفت: فرآیندی برای پرداخت هزینه درمان در مراکزی که طرف قرارداد با بیمه دی نیستند، ایجاد شده است. وجه به حساب این ایثارگر واریز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید