قراردادهای کیلویی در باشگاه استقلال

قراردادهای کیلویی در باشگاه استقلال

حجت کریمی، عضو هیئت مدیره استقلال در گفت وگو با ایلنا، درباره پیروزی استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر گفت:

* خدا را شکر که استقلال بعد از چند سال توانست رتبه بسیار خوبی در جدول رده بندی لیگ کسب کند، اما فکر می کنم این تازه آغاز راه است و اتفاق خاصی برای استقلال نیفتاده است. نیم فصل باقی مانده و تیم مدیریتی بازیکنان و کادر فنی باید با همین روند کار خود را دنبال کنند تا در پایان فصل دل هواداران شاد شود.

* وقتی آمدیم مشکلات زیادی وجود داشت بدهی های انباشته از گذشته که کمی ما را به دردسر انداخت، نمی دانم چرا مدیران قبلی فکر نمی کردند این راه بستن بعدی سخت باشد. قراردادها بسته شده و مشکلات امروز باشگاه از تبعات این قراردادهاست که امروز ما را عذاب می دهد. شاید باور نکنید که برخی قراردادها بسته شده است، اما منظورم دوره قبل از ما نیست و نباید از صحبت های بنده سوء برداشت شود.

* کسانی که باعث این امر شده اند راحت و آزاد زندگی می کنند و هیچ کس با آنها کاری ندارد. به نظر من وزیر قبلی باید این مسائل را دنبال می کرد نه اینکه برای سجادی و مدیران جدید عواقبی ایجاد کند. همیشه سعی می کردیم در دقیقه 90 همه چیز را جلو ببریم اما این بار نشد.

* با توجه به اینکه بازی این تیم مقابل پیکان و هواداران به تعویق افتاد، باید بگویم که می خواستیم این دیدار برگزار شود اما به دلیل ابتلای بازیکنان به ویروس کرون نتوانستیم مقابل این تیم بازی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید