قرارداد اسکوچیچ تا 20 فروردین است/ برای برگزاری بازی های دوستانه به توافق نزدیک شده ایم


ساعت: 11:46
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821217

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد اسکوچیچ تا 4 آوریل است و پس از آن در روزهای آینده تمام قراردادها را به شرط تداوم اجرا و تمدید خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در حاشیه بازدید مسئولان کمیته ملی المپیک از اردوی تیم امید گفت: تیم امید با داشتن یک تیم خوب در راستای برنامه های فدراسیون فوتبال است. کارکنان در کمپ باید از زحمات همکارانم و سرمربی تیم فوتبال امید مهدی مهدوی کیا تشکر کنم و می دانم که چقدر با عشق و علاقه کار می کنند. امیدوارم شرایط خوبی برای تیم ایجاد کنیم و سیاست ما این است که از همه رده ها به خوبی حمایت کنیم. خوشبختانه کمیته ملی المپیک نیز توجه ویژه ای به ما دارد و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد. تیم امید در جلسات هیئت مدیره بیشترین حمایت را داشت.

وی افزود: برای مسابقات مقدماتی خردادماه در ازبکستان و سپس بازی های آسیایی و کشورهای اسلامی آماده می شویم. تمامی بررسی ها برای تیم امید و حمایت آن انجام شده و خواهد بود. ما برای موفقیت فوتبال در همه رده ها تلاش می کنیم. نگاه ویژه کمیته ملی المپیک برای ما ستودنی است و با این حمایت امیدواریم با تلاش کادر فنی و بازیکنان، المپیک را جشن بگیریم.

کامرانی فر همچنین درباره غیبت میرشاد ماجدی، رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم گفت: متأسفانه وی به دلیل اتفاقی که برای ماجدی افتاد نتوانست در این مراسم حضور پیدا کند و بابت آن عذرخواهی کرد.

وی با اشاره به برنامه فدراسیون برای همکاری باشگاه ها با تیم امید گفت: در حال برنامه ریزی و بررسی با سازمان لیگ هستیم تا بازیکنان امید در هفته های پایانی لیگ برتر در اختیار تیم قرار بگیرند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره وضعیت اقتصادی فدراسیون گفت: حمایت کمیسیون از فدراسیون فوتبال و تیم امید بیشتر می شود اما در این مدت به دلیل بلوکه شدن پول فدراسیون و هزینه های فدراسیون، ملی پوشان بزرگسالان وضعیت اقتصادی تیم و 18 تیم دیگر ما نیستیم. مجيدي و هيئت مديره براي حل مشكلات مالي تلاش مي كنند. وزارت ورزش و جوانان کمک های خوبی کرده است اما وضعیت اقتصادی ما هنوز خوب نیست. دستمزد مربیان و هزینه های تدارکات نیز بالاست و سعی می کنیم راه حلی پیدا کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره پرداخت نشدن حقوق مربیان تیم ملی گفت: نتوانستیم به تعهدات خود در قبال برخی مربیان عمل کنیم. با گروهی که در جام جهانی داریم و شرایط تیم امید، فدراسیون نیاز به حمایت مالی دولت دارد.

کامرانی فر در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات مشهد گفت: در کمیسیون های مختلف مجلس در خصوص حوادث مشهد نیز شرکت کرده ایم. شاید در این دیدار فقط با ما بود و مشکلی نبود، مشکلات خارج از ورزشگاه و خارج از کنترل بود. ما باید بهتر برنامه ریزی می کردیم و من به عنوان دبیر کل از کسانی که آسیب دیدند عذرخواهی می کنم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به مراسم قرعه کشی جام جهانی و مذاکرات مسئولان فدراسیون با مسئولان فیفا، گفت: در کنگره فیفا و مراسم قرعه کشی جام جهانی جلسات خوبی برگزار شد. اتفاقات خوبی افتاده و مجیدی در دیدار با رئیس فیفا از فوتبال ایران به خوبی دفاع کرد. سپس به صراحت اعلام شد که با حمایت فیفا در جام جهانی می مانیم.

وی با تاکید بر آمادگی برای بازی های دوستانه تیم ملی خاطرنشان کرد: با چند کشور در خصوص بازی های دوستانه صحبت کردیم و به توافق رسیدیم. ما 2 هوادار داریم که با فدراسیون قطر درباره خانه صحبت کرده اند. سعی می کنیم نبازیم و اتفاق خاصی نمی افتد.

کامرانی فر در پاسخ به سوالی درباره برگزاری جلسه فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه قبلی هیات رئیسه در 19 خردادماه برای تشکیل جلسه تصویب شد و 70 روز مانده به جلسه محل و زمان هر 87 نفر از اعضای رسمی را اعلام کردیم. حرف.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره تمدید قرارداد اسکوچیچ با مربیان تیم ملی نیز توضیح داد: همکاران اسکوچیچ تا 13 فروردین قرارداد داشتند و پس از آن در روزهای آینده تمام قراردادها را به شرط تداوم تمدید خواهیم کرد. برنامه ریزی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید