قرارداد شیخ دیاباته و پرسپولیس زنده است!

یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با هواداران با بیان اینکه شیخ دیابات علیرغم کم تمرینی تیم قرمز هنگام استفاده از او مثمر ثمر بود، گفت: این درست است. متاسفانه ما دو بار دیاباته را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. او می تواند کیفیت بسیار خوبی به تیم ما بدهد. در بسیاری از موارد غیرقابل حل است. امیدوارم او بتواند همین روند را ادامه دهد.”

سرمربی پرسپولیس از عملکرد شیخ دیابته راضی است اما در این گفت وگو به این نکته کلیدی هم اشاره کرد که امیدوارم همین روند را ادامه دهد.

ایران سابق و مستر گل استقلال در ابتدای فصل با قراردادی به ارزش 380 هزار دلار در هر فصل به پرسپولیس پیوستند. البته شیخ دیابات بیشتر فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است اما تاکنون 1 گل به مس کرمان، 2 گل به صنعت نفت آبادان و در مجموع 3 گل زده است که با توجه به دقایقی که در اختیار دارد، آمار بدی نیست. برای پرسپولیس بازی کرد.

قرارداد او با پرسپولیس در پایان این فصل به پایان می رسد و طبق اخبار، تمدید یا عدم تمدید او کاملا به تصمیم یحیی گل محمدی بستگی دارد. شیخ دیابته باید تا پایان فصل بتواند گل های بیشتری به ثمر برساند و به پرسپولیس کمک کند تا قهرمان شود تا رضایت یحیی گل محمدی را جلب کند.

این مهاجم باتجربه لئاندرو پریرا، عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را رقبای خود در ترکیب پرسپولیس می بیند.

دیدگاهتان را بنویسید