قرارداد 9 استقلالی در پایان فصل به پایان می رسد

قرارداد 9 استقلالی در پایان فصل به پایان می رسد

استقلال در سال های اخیر ستاره هایی چون تیام، امید ابراهیمی، مجید حسینی، مهدی گائدی، جباروف، مسعود ریگی و … را از دست داده است. در نقل و انتقالات و همین امر مشکلاتی را برای مربیان جدید این تیم ایجاد کرد تا تیمی قدرتمند بسازند. .

استقلال در پایان این فصل با مشکل فسخ قرارداد بازیکنانش مواجه خواهد شد. اگرچه فرهاد مجیدی در ابتدای این فصل با ورود مستقیم به نقل و انتقالات استقلال باعث ماندن بازیکنانی چون سیاوش یزدانی، حسین حسینی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و اضافه شدن بازیکنانی چون قاسمی نژاد، سلمانی، نیک نفس شد. ، یمگا و یمگا اما قرارداد تعدادی از بازیکنان استقلال با این باشگاه در پایان فصل به پایان می رسد.

وریا گفوری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، سعید مهری، آرمان رمضانی، عارف گلمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی و سیلوا برزیلی بازیکنانی هستند که تنها تا پایان لیگ بیست و یکم با استقلال قرارداد دارند و می توانند از این تیم جدا شوند. استقلال تا پایان این فصل قرارداد کوتاه مدتی امضا کرده بود و چسمی در هفته های ابتدایی لیگ با قراردادی یک ساله به این تیم اضافه شد. حسین مرادمند نیز مدافعی است که در صورت بازگشت به استقلال تنها تا پایان فصل جاری با این باشگاه قرارداد خواهد داشت.

بازیکنانی چون علیرضا رضایی، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین زاده، زستد، یمگا، امانوف، رضا آذری و سبحان کاگلانی فصل آینده با او قرارداد خواهند داشت. .

به این ترتیب باشگاه استقلال باید اقدامات لازم را برای حفظ 9 ستاره چشمگیر تیمش انجام دهد، هرچند مجیدی هنوز تصمیم خاصی برای فصل آینده نگرفته است. این در حالی است که شخصیت هایی مانند آرش رضاوند و امین قاسمی نژاد در نیم فصل از جمع آبی ها جدا شدند که بازگشت آنها به درخواست سرمربی این تیم است.

دیدگاهتان را بنویسید